جام جم ورزشی: هافبک فولاد خوزستان که به دلیل محرومیت یک جلسه‌ای کمیته انضباطی بازی با استقلال را از دست داده بود می‌تواند در مقابل استقلال برای تیمش به میدان برود. باشگاه استقلال به این موضوع واکنش نشان داد.
کد خبر: ۸۵۲۸۷۲
تعلیق محرومیت شریفات و واکنش باشگاه استقلال

به گزارش گروه ورزشی جام جم آنلاین ، اسماعیل شریفات بازیکن فولاد خوزستان که به دلیل محرومیت یک جلسه‌ای از سوی کمیته انضباطی دیدار با استقلال تهران در چارچوب مسابقات جام حذفی را از دست داده بود تنها چند ساعت مانده به آغاز بازی می‌تواند برای تیمش بازی کند.

علیرضا کاهکش، سرپرست تیم فولاد در این‌باره به ایسنا گفت: با پیگیری‌هایی که علیرضا اژدری‌زاده مدیرعامل باشگاه انجام داد و نامه‌هایی که به سازمان لیگ، کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال فرستادیم، قرار شد محرومیت او از 29 آبان ماه لحاظ شود. از ابتدا هم این رای اشتباه بود چرا که محرومیت او به دلیل تخلفاتش در بازی با تراکتورسازی در مسابقات لیگ برتر بود.

روز گذشته هم دراگان اسکوچیچ سرمربی فولاد نسبت به محرومیت شریفات اعتراض کرد و گفته بود در هیچ کجای دنیا چنین رایی را ندیده بودم.

علی نظری جویباری در واکنش به بخشش اسماعیل شریفات چند ساعت پیش از شروع دیدار جام حذفی، گفت: من نمی‌دانم که آیا این قضیه صحت دارد یا نه ولی اگر درست باشد، این موضوع هم از کارهای عجیب فدراسیون است که اگر برای استقلال یا پرسپولیس رخ دهد همه رسانه‌ها به آن می‌پردازند و شلوغ کاری انجام می‌دهند. من در مورد محرومیت یا عدم محرومیت وی صحبتی ندارم و انتقادم نسبت به این موضوع است که چرا چند ساعت قبل از شروع بازی این اتفاق رخ داده است؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها