جام جم ورزشی: سردار آزمون هم مصدوم شد. حالا پس از مصدومیت جلال حسینی این دومین خبر بد برای کارلوس کی روش است.
کد خبر: ۸۵۲۵۶۰
مصدومیت دردسرساز سردار آزمون برای تیم ملی فوتبال ایران

به گزارش گروه ورزشی جام جم آنلاین ، کی روش برای بازی با ترکمنستان بدبیاری های متعددی دارد. پس از جلال حسینی حالا نوبت به سردار آزمون بود تا کی روش را حسابی نگران کند. از روسیه خبر می رسد سردار آزمون به دلیل پارگی چهار میلی متری کشاله رانش نمی تواند مقابل ترکمنستان بازی کند.

آزمون که به دلیل همین آسیب دیدگی در دو بازی گذشته روستوف دقایق کمتری در زمین حاضر بوده حالا باید به مداوای پای آسیب دیده اش بپردازد. دلیل این آسیب دیدگی آزمون، فشار بسیار، پروازهای متعدد و البته بازی های فراوان در چند ماه گذشته عنوان شده است.

سردار صبح امروز نزد پزشک باشگاه روستوف رفت تا آزمایش های نهایی روی کشاله پای راستش انجام شود. پس از انجام آزمایش مشخص شد که کشاله پای راست آزمون 4 میلیمتر پاره شده و او فعلا باید صبح و بعد از ظهر فیزیوتراپی کند. به گفته پزشک روستوف سردار باید فعلا دور از بازی باشد تا با فیزیوتراپی به درمان کشاله آسیب دیده اش بپردازد.

به نظر می رسد آزمون قطعا در بازی هفته آینده روستوف مقابل اورال در لیگ روسیه و البته بازی با ترکمنستان در مقدماتی جام جهانی حضور نخواهد داشت. اتفاقی که هم باعث نگرانی قربان بردی اف شده و البته شوک بزرگی هم برای تیم ملی خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها