رئال مادرید موفق شد با نتیجه یک بر صفر پاری سن ژرمن را شکست دهد و صدر نشینی خود را در گروه A لیگ قهرمانان اروپا تثبیت نماید.
کد خبر: ۸۵۲۷۸۷
پاریسی ها اسیر جادوی بنیتز شدند

به گزارش جام جم ورزشی به نقل از ورزش 11، در مهم ترین و حساس ترین دیدار های مرحله برگشت لیگ قهرمانان اروپا،از گروه A، تیم های رئال مادرید و پاری سن ژرمن در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به تقابل با یکدیگر پرداختند که در پایان این بازی پر برخورد رئال مادرید موفق به اخذ 3 امتیاز این دیدار شد.

رئال مادرید و پاری سن ژرمن در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که دیدار رفت دو تیم در ورزشگاه پارک دو پرنس به میزبانی پاری سن ژرمن با تساوی بدون گل خاتمه یافته بود، تا دو تیم با 7 امتیاز جنگ اصلی گروه A را برای صدرشنینی بر پا کنند.

رئال در حالی به مصاف پاری سن ژرمن رفت که گرت بیل و کریم بنزما و پپه را به علت مصدومیت در اختیار نداشت تا دست بنیتز بسته تر از پیش شود، در آن سو پاری سن ژرمن خاویر پاستوره را به علت مصدومیت در اختیار نداشت.

در این دیدار پر برخورد در ابتدا مارکو وراتی دچار مصدومیت شد تا رابیوت جوان اولین تعویض اجباری برای پاری سن ژرمن باشد، پس از آن مارسلو دچار مصدومیت شد و ناچو بازیکن ذخیره رئال مادرید به میدان آمد، در همان بدو ورود، در دقیقه 35 روی اشتباه فاحش مسروق به سابقه کوین تراپ دروزاه بان پاری سن ژرمن، موفق شد گل برتری را رئال مادرید را به ثمر برساند تا نتیجه ی کار یک بر صفر به سود این تیم رقم بخورد.

در ادامه پاری سن ژرمن صاحب موقعیت های بسیاری شد که یکی پس از دیگری برای این تیم از دست رفت، رئالی ها نیز در نیمه دوم بهتر ظاهر شدند و توانستند با هجوم بر روی دروازه پاریسی ها بازی را اداره کنند.

رئال مادرید در پایان با کسب 3 امتیاز این دیدار 10 امتیازی شد و در صدر جدول گروه A باقی ماند، پاری سن ژرمن نیز با پذیرش این شکست در 7 امتیازی در رده دوم باقی ماند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها