بنا بر گزارش های پلیس اسکاتلندیارد

شوهر حسود و قاتل به حبس ابد محکوم شد

حکم قصاص و زندان زن و شوهر قاتل تایید شد

جنایت پس از درگیری در معامله مواد مخدر

حکم قصاص و زندان زن و شوهری که یک مرد میانسال را به قتل رسانده بودند، از سوی قضات دیوان عالی کشور تایید شد.
کد خبر: ۸۵۲۲۷۴
جنایت پس از درگیری در معامله مواد مخدر

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش پسر جوانی با مراجعه به پلیس از ناپدید شدن پدرش خبر داد.

وی به ماموران گفت: پدرم به تنهایی زندگی می کرد. او دو روز پیش با برادرم تماس گرفت و گفت که می خواهد به خانه مجردی اش در خیابان فلاح برود ولی پس از آن دیگر از او خبری نداریم.

با اعلام این شکایت بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و آنها به تحقیق در این رابطه پرداختند. با آغاز تجسس ها جسد این مرد در داخل خودرواش در حالیکه آتش گرفته بود، پیدا شد.

ماموران دریافتند که مرد ناپدید شده با زنی به نام «مینا» در ارتباط بوده است بنابراین این زن به عنوان نخستین مظنون شناسایی و دستگیر شد.

وی در حالیکه در ابتدا منکر هرگونه دخالت در قتل شده بود، در نهایت اعتراف کرد و گفت: مدت زیادی بود که مقتول را می شناختم.آن روز این مرد در خانه اش قصد آزار مرا داشت که من هم عصبانی شدم و او را کشتم. بعد از آن با خانواده ام تماس گرفتم و گفتم که این مرد را کشته ام، ولی آنها اهمیتی به حرفم ندادند. بعد از آن با شوهرم تماس گرفتم و او هم آمد و جسد را به بیرون بردیم. بعد هم آن را داخل خودرواش آتش زدیم.

با اعتراف این زن شوهر وی نیز دستگیر شد و به جرم خود اعتراف کرد.

در ادامه زن جوان به ماموران گفت: شوهرم از من خواست به دروغ اعتراف به قتل کنم. در صورتیکه خودش مرتکب این جنایت شد. او با مقتول معامله مواد مخدر می کرد برای همین روز حادثه با او درگیر شد و او را به قتل رساند. بعد با هم جسد این مرد را آتش زدیم ولی شوهرم گفت تو گردن بگیر تا من برایت رضایت بگیرم اما در حقیقت او خودش قاتل است.

با این اظهارات مرد جوان نیز به قتل اعتراف کرد و گفت مقتول به همسرم نظر بدی داشت برای همین او را کشتم.

این زن و شوهر در شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شدند و اینبار قتل را به گردن هم انداختند. مرد جوان می گفت همسرم مرتکب قتل شده در صورتیکه همسرش همان اظهارات قبلی را تکرار کرد.

در پایان آن جلسه هیات قضایی وارد شور شدند و مرد جوان را به قصاص و همسرش را نیز به زندان محکوم کردند.

صبح دیروز این حکم به تایید هیات قضایی شعبه چهارم دیوان عالی کشور رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها