حکم قصاص و زندان زن و شوهر قاتل تایید شد

جنایت پس از درگیری در معامله مواد مخدر

مرد جوانی که در پی اختلافات خانوادگی دست به قتل پدرش زده بود، در دادگاه کیفری رضایت گرفت.
کد خبر: ۸۴۵۱۵۵
مردی با بیل پدرش را کشت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، هشتم آبان ماه سال 92 ماموران پلیس در جریان وقوع یک قتل قرار گرفتند که بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و با حضور در محل حادثه به تحقیق در این رابطه پرداختند.

با حضور ماموران در محل حادثه که یک خانه بود، کارآگاهان متوجه شدند که مرد 59 ساله ای با دسته بیل و توسط پسرش به قتل رسیده است بنابراین بلافاصله پسر جوان دستگیر شد و تحت بازجویی قرار گرفت.

وی در بازجویی ها با اعتراف به جرم خود به ماموران گفت: پدرم اعتیاد داشت و مرتب من و خواهر و مادرم را اذیت می کرد. او همیشه ما را کتک می زد. تا اینکه روز حادثه هم به خاطر اینکه تحت تاثیر مواد مخدر حال طبیعی نداشت با مادر و خواهرم درگیر شد و آنها را کتک زد. من که به شدت عصبانی شده بودم، دسته بیلی که در حیاط بود را برداشتم و ضربه ای به سر پدرم زدم.

با اعترافات این پسر پرونده وی پس از بازسازی صحنه جنایت، به شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. این پسر صبح دیروز در جلسه محاکمه اش توانست از مجازات قصاص رهایی یابد.

در این جلسه مادر و خواهر متهم به قضات گفتند: امیر نان آور خانه ما بود و همیشه از ما حمایت می کرد. او تنها مرد زندگی ما است و ما را از دست کتک ها و شکنجه های این مرد نجات داد. برای همین تصمیم گرفتیم رضایت بدهیم.

در ادامه متهم نیز از خود دفاع کرد و اظهارات قبلی خود را تکرار کرد.

در پایان نیز هیات قضایی وارد شور شدند تا رای نهایی در خصوص این پرونده را صادر کنند.‎

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها