دیگر اجازه صحبت درباره مسائل حاشیه‌ای را ندارم

کی‌روش: اسدی را نمی‌شناسم

جام جم ورزشی: سرمربی تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل که برای جلسه با علی کفاشیان به فدراسیون فو‌تبا‌ل رفته بود، گفت، اسدی را نمی‌شناسد.
کد خبر: ۸۵۲۱۳۱
کی‌روش: اسدی را نمی‌شناسم

به گزارش گروه ورزشی جام جم آنلاین ، کا‌ر‌لوس کی‌روش که در روزهای گذشته با صدور بیانیه‌های پرتعداد پرکار و خبرساز ظاهر شده، به فدراسیون فو‌تبا‌ل رفت تا در نشستی با رییس فدراسیون به بحث درباره برخی مسائل بپردازد.

او در پایان این نشست در جمع خبرنگاران عنوان کرد، دبیرکل فدراسیون فوتبال را نمی‌شناسد! کی‌روش گفت: امروز جلسه‌ای با حضور علی کفاشیان، افشین پیروانی، دن گاسپار به عنوان نماینده کادر فنی و شخص من و البته وکیلم برگزار کردیم.

او درباره اظهاراتی که اسدی درباره فرگوسن انجام داده بود، نیز گفت: شخصی که این صحبت‌ها را مطرح کرده نمی‌شناسم و به یاد نمی‌آورم که او مقام قهرمانی یا افتخاری کسب کرده باشد. مسئله‌ای که امروز با آقای کفاشیان صحبت کردیم و قرار شد از این به بعد هر شخصی در فدراسیون فوتبال صحبت توهین آمیز و یا تحقیرآمیز انجام دهد، وکیل حقوقی من و شخص ریاست فدراسیون فوتبال این مسئله را پیگیری خواهد کرد.

وی ادامه داد: من از رییس فدراسیون فوتبال، آقای کفاشیان دستور کتبی گرفتم و دیگر اجازه صحبت کردن درباره این مسائل حاشیه‌ای را ندارم.

در ادامه خبرنگاری به کی‌روش گفت: شما آقای علیرضا اسدی را نمی‌شناسید؟ او درباره فدراسیون صحبت کرده که کی‌روش گفت: خیر من او را نمی‌شناسم. واقعا جالب است که او درباره فرگوسن نظر داده است (با خنده!). نمی‌توانم جلوی خنده خودم را بگیرم. وقتی می‌بینم او درباره این مسئله صحبت کرده است ولی دیگر درباره این مسائل اجازه صحبت کردن ندارم. این صحبت واقعا من را به خنده انداخت.

کی‌روش ادامه داد: آیا ایشان قهرمان اروپا شده بودند؟ آیا قهرمان جهان شده بودند؟ 8-9 تا از بازیکنان تیم ملی کنار گذاشته شده بود. خواهش می‌کنم من را بیشتر به خنده نیندازید چون من دردی دارم که خندیدن تشدیدش می‌کند.

سرمربی تیم ملی فوتبال افزود: من 4 دروازه‌بان در تیم ملی دارم. یک کارمند فدراسیون که اجازه صحبت درباره مسائل فنی را ندارد این صحبت‌ها را مطرح کرده در صورتی که ایشان باید نگران حقوق بنده که پرداخت نشده باشند. ایشان باید به مشکلات عدیده‌ای مانند مشکلات زمین فوتبال بپردازند. البته این مسئله هیچ ربطی به آقای رحمتی ندارد. من همیشه گفته‌ام که او بازیکن خوبی است ولی او جزو برنامه‌های من نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها