رئیس حوزه ریاست سازمان صداوسیما:

وظیفه رسانه ملی واکاوی ابعاد مختلف جنگ نرم است

رئیس حوزه ریاست سازمان صداوسیما گفت: نقش و وظیفه رسانه‌ ملی واکاوی ابعاد مختلف جنگ نرم و برنامه‌ریزی راهبردی برای مقابله با آن است که این امر صرفاً از طریق تحلیل‌های مبنایی و جامع در خصوص عملکرد رسانه‌ای دشمن امکان‌پذیر خواهد بود.
کد خبر: ۸۵۰۶۴۰
وظیفه رسانه ملی واکاوی ابعاد مختلف جنگ نرم است

به گزارش جام جم سیما ، مسعود گرجی در گفت و گو با فارس، درباره دیدار مدیران رسانه ملی با مقام معظم رهبری گفت: دیدار مدیران سازمان با مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) را باید نقطه عطف و برگ زرینی در کارنامه سازمان صداوسیما دانست.

وی افزود: این دیدار به اعتقاد من، باید از دو منظر مورد توجه و مداقه قرار گیرد؛ یکی قدردانی از اقدامات انجام شده در دوره جدید رسانه‌ملی و دیگری توصیه‌ها و رهنمودهایی که باید آن را سند چشم‌انداز فعالیت‌های بنیادین رسانه در ابعاد مختلف دانست.

گرجی تصریح کرد: مهم‌ترین محور بیانات ایشان که بارها بر آن تأکید و به رسانه‌ها توصیه کرده‌اند، برنامه‌ریزی برای مقابله با جنگ نرم دشمن در گستره فرهنگی و رسانه‌ای است؛ جنگ نرمی که از محورهای اصلی آن می‌توان به تلاش برای تغییر باورهای مردم درباره تاریخ انقلاب اسلامی و کشور اشاره کرد. از جمله اینکه تلاش می‌کنند چهره جامعه اسلامی ما را برای جهانیان وارونه جلوه دهند و زمینه ترویج دین حداقلی و سکولار را در جامعه فراهم سازند.

وی افزود: البته باید به این نکته مهم سخنان ایشان که فرمودند ابعاد جنگ نرم، ملموس و آشکار نیست، توجه ویژه کنیم که اگر از آن غفلت شود، آثار مخربی را در جامعه به‌جا خواهد گذاشت.

رئیس حوزه ریاست سازمان صداوسیما گفت: در واقع، نقش و وظیفه رسانه‌ ملی واکاوی ابعاد این جنگ و برنامه‌ریزی راهبردی برای مقابله با آن است که این امر صرفاً از طریق تحلیل‌های مبنایی و جامعدر خصوص عملکرد رسانه‌ای دشمن امکان‌پذیر خواهد بود؛ موضوعی که باید سرفصل حوزه‌های پیام رسانه قرار گیرد و آنچه تولید و انتشار می‌یابد، باید از این ویژگی برخوردار باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها