رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور اعلام کرد:

خبر خوش دولت برای بازنشستگان و فرهنگیان

تدبیر برای زندگی فرهنگیان بازنشسته/ آقای صمدپور از تهران تماس گرفته و گفته است بازنشستگان فرهنگی هم زندگی دارند و هزینه زندگی آنها مانند همه کارکنان دولت است که تقریبا حقوق و مزایای بهتری دریافت می‌کنند. دولت محترم برای رفع این مشکل تدبیری بیندیشد.
کد خبر: ۸۴۹۹۹۴

برخورد با اراذل و اوباش /یک شهروند نگران از شهرستان قروه در تماسی با جام‌جم از جولان اراذل و اوباش در این شهر گله کرده و از مسئولان قوه قضاییه خواسته با افراد لاابالی شهر برخورد قانونی شدیدتری داشته باشند.

معضل جاده‌های غیراستاندارد/ آقای مرادی از تکاب هم با اشاره به وضعیت نامناسب خیابان‌ها و جاده‌های این شهر گفته: بیش از ده کیلومتر از جاده تکاب به شهر ایران‌خواه فاقد آسفالت مناسب است. کاش مسئولان قبل از شروع فصل سرما به این مشکل رسیدگی می‌کردند.

تجمع تاکسی‌ها مقابل ایستگاه مترو/ جمعی از شهروندان تهرانی هم با اشاره به تجمع خودروهای مسافربر جلوی ورودی ایستگاه متروی میرداماد در بلوار میرداماد، از مزاحمت‌های ایجاد شده برای رهگذران و اهالی محل گله کرده و از مسئولان امر خواسته‌اند سروسامانی به این خیابان بدهند.

جوابیه: تامین واگن و افزایش رضایت مسافران خط 3/ در پی درج پیامی در 18مهر ماه تحت عنوان «ازدحام جمعیت در خط 3 مترو» مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه با ارسال دورنگاری اعلام کرد: «شرکت مترو همواره جهت ارائه خدمات حداکثری و مطلوب به مسافران گرامی اقدام کرده و بهبود مستمر خدمات، از اهداف این شرکت است. ان‌شاءالله با تامین واگن و سایر تجهیزات مورد نیاز و کاهش محدودیت‌ها و افزایش امکانات رضایت همگان و نیز مسافران گرامی خط 3 بیش از پیش حاصل شود.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها