بیوه سفید انگلیسی داعش، سالی آنه جونز که با افشای هویت سربازی که بن لادن را کشت مشهور شده است ، در پست جدید توئیترش تهدید کرد اطلاعات فوق محرمانه ای از ارتش آمریکا افشا خواهد کرد.
کد خبر: ۸۴۹۸۷۷
تهدید تازه بیوه سفید داعش+تصاویر

به گزارش جام جم آنلاین، شوهر سالی، جنید حسین، نیز از اعضای داعش بود که در حمله هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا و انگلیس کشته شد. این بیوه در پست توئیتر خود نوشته است قصد دارد به خارجی ها نشان بدهد چگونه رسانه های اجتماعی که ساخته اند، باعث سقوط خودشان خواهد شد.

بیوه سفید قبلا در توئیترش، عکس و کلیه اطلاعات محرمانه مربوط به رابرت اونیل ، سرباز نیروی دریایی آمریکا که بن لادن را کشت منتشر کرده بود و به همین علت آمریکایی ها می دانند هشدار جدید او هم، بی پایه و اساس نیست و خطر لو رفتن بسیاری از اطلاعات نظامی شان وجود دارد.

دیلی میل امروز نوشت ، سالی که از سال 2013 به شورشیان داعش پیوسته است ، در اوایل این ماه در پست توئیترش، سرجنت دیلارد جانسون ، دیگر سرباز آمریکایی را معرفی کرده و نشانی محل زندگی و عکس های خانوادگی او را به نمایش گذاشته و از " برادران القاعده ای " خود در آمریکا خواسته بود او را هر چه زودتر بکشند چرا که بنابه ادعای سالی ، او در جنگ عراق و آمریکا، 2736 نفر را به قتل رسانده است.

بیوه سفید در یکی از پست هایش نوشته است « حالا که مردان آمریکایی جربزه جنگیدن با برادران داعشی ام را ندارند، بیایند و آنلاین با من بجنگند ! » گفته می شود که بیوه سفید در اوایل دهه نود ، در یک گروه هنری ، گیتاریست بود و برای مدتی هم به هنر علاقه مند شد و نقاشی های عجیب و غریب و فانتزی می فروخت.

سالی و شوهرش تا مدت ها و به آقا و خانم ترور معروف بودند و علت این که به او بیوه سفید می گویند این است که او در توئیترش عکسی از خود منتشر کرده است که در آن لباس سفید راهبه ها را پوشیده و با یک دست سگی را بغل کرده و با دست دیگر، اسلحه ای را رو به دوربین نشانه رفته است.

خبرنگار جام جم آنلاین

شرح عکس : تصویر معروفی که بیوه سفید از خودش در رسانه های اجتماعی منتشر کرده است

شرح عکس : سرجنت دیلارد جانسون ، افسری که بیوه سفید درخواست قتلش را از شورشیان القاعده دارد

شرح عکس : جنید ، همسر کشته شده بیوه سفید، معروف به آقای ترور

شرح عکس : رابرت اونیل سربازی که بیوه سفید مدعی است بن لادن را کشته است

شرح عکس : بیوه سفید

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها