اخبار لژیونرهای ایرانی

جهانبخش بالاخره بازی کرد

جام جم ورزشی: دیشب لژیونرهای ایرانی شب موفقیت آمیری را در تیم های خود پشت سر نگذاشتند.
کد خبر: ۸۴۹۷۶۶
جهانبخش بالاخره بازی کرد

به گزارش گروه ورزشی جام جم آنلاین ، در آخرین دیدار از هفته دهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال هلند موسوم به اوردویژه، AZ آلکمار در خارج از خانه به مصاف فاینورد رفت که در پایان با نتیجه 3 بر یک شکست خورد.

علیرضا جهانبخش، بال راست ایرانی تیم آلکمار که به دلیل مصدومیت مدت زیادی از میادین دور بود، در این مسابقه از دقیقه 67 جای یوریس فن اُوریم، زننده تک گل تیمش را در ترکیب گرفت اما نتوانست کار خاصی برای تیمش انجام بدهد.

پانیونیوس با حضور انصاریفرد شکست خورد

همچنین تیم پانیونیوس در هفته هشتم مسابقات سوپر لیگ یونان در خانه به مصاف وریا رفت که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود تیم میهمان خاتمه یافت.

کریم انصاریفرد، مهاجم ایرانی پانیونیوس در این دیدار از ابتدا در ترکیب تیمش حاضر بود و تا پایان بازی نیز برای موفقیت پانیونیوس تلاش کرد، اما موفق به باز کردن دروازه وریا نشد.

باز هم علیرضا، باز هم نیمکت نشینی

در روسیه نیز علیرضا حقیقی مثل همیشه نیمکت نشین بود. روبین‌کازان در ادامه دیدارهای هفته سیزدهم لیگ برتر روسیه در خانه کراسنودار به مصاف این تیم رفت که در پایان این دیدار متحمل شکست 2 بر یک شد.

علیرضا حقیقی، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان که در این فصل یک بار فرصت حضور در چارچوب دروازه روبین‌کازان را در رقابت‌های جام حذفی پیدا کرده است، در این دیدار از روی نیمکت شاهد نهمین شکست فصل تیمش بود.

دانیل و چسبیدن بر روی نیمکت

در ادامه دیدارهای هفته دوازدهم سطح دوم فوتبال آلمان موسوم به بوندس‌لیگای دو دیروز(یکشنبه) تیم آرمینیا بیله‌فلد در خانه از سندهائوسن پذیرایی می‌کرد که این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

دنیل داوری، دروازه‌بان ایرانی بیله‌فلد مانند 11 بازی گذشته تیمش در لیگ سطح دوم فوتبال آلمان روی نیمکت حضور داشت.

آرمینیا بیله‌فلد پس از گذشت 12 هفته از رقابت‌های بوندس‌لیگای دو هنوز نتوانسته نتیجه خوبی کسب کند و در حال حاضر با 12 امتیاز در رتبه چهاردهم جای دارد.

یک شکست دیگر برای تیم پولادی

تیم الشحانیه قطر که مهرداد پولادی را در این فصل در ترکیب خود دارد در هفته چهارم لیگ قطر"گاز"(دسته دوم) به مصاف تیم دوم العربی رفت که در این دیدار با نتیجه 4 بر یک شکست سختی را متحمل شد.

الشحانیه با این شکست با 4 امتیاز در رده یازدهم جدول ماند، پولادی برای تیمش دقیقه 90 کامل بازی کرد ولی نتوانست جلوی شکست تیمش را بگیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها