زن اسیدپاش که روی سه زن و مرد اسیدپاشی کرده بود، انتقام‌گیری از همسایه را انگیزه این کار اعلام کرد.
کد خبر: ۸۴۸۴۹۲
اعتراف زن روستایی به اسیدپاشی

به گزارش جام‌ جم آنلاین ، عصر روز شنبه، صدای کمک‌خواهی سکوت محله‌ای در روستای شجاع از توابع شهرستان جلفا را در هم شکست. همسایه‌ها با شنیدن صدای کمک خواهی به خیابان آمده و متوجه شدند اعضای خانواده‌ای مورد حمله با اسید قرار گرفته‌اند. آنها سپس موضوع را به پلیس اطلاع دادند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی در این باره گفت: پس از اطلاع از ماجرا، تیمی از ماموران در محل حاضر شده که مردی با مراجعه به آنها مدعی شد زنی با همسر وی درگیر شده و اقدام به اسیدپاشی به همسر، دختر و برادر وی کرده است.

سرهنگ علی اسمعیل‌پور اضافه کرد: ماموران موفق شدند متهم را که به اتفاق همسرش با خودروی شخصی در حال فرار بودند، دستگیر و بازداشت کنند. دو نفر از مجروحان این حادثه به یکی از بیمارستان‌های تخصصی تبریز اعزام و یک نفر دیگر که از ناحیه پا دچار سوختگی شده بود، به صورت سرپایی مداوا و ترخیص شد. متهم زن این حادثه نیز با تشکیل پرونده همراه شوهرش تحویل مقام قضایی و روانه زندان شد.

متهم در باره انگیزه‌اش گفته است که فرزندش با فرزند همسایه دعوا کرده بود. بنابراین از این دعوا به خشم آمده و برای انتقام بطری اسید لوله بازکن را برداشته و سراغ آنها رفته و ظرف اسید را روی آنها ریخته است.

برای مطالعه اخبار بیشتر از جام جم آنلاین به اینجا کانال تلگرام این سایت مراجعه کنید.

تحقیقات در این زمینه در دادسرای جلفا ادامه دارد.

روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها