رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از ممنوعیت تردد وسایل نقلیه در مسیر جنوب به شمال خیابان خیام از محدوده فیاض‌بخش به دلیل احتمال واژگونی یک جرثقیل سنگین در خیابان خیام خبر داد.
کد خبر: ۸۴۶۸۳۷
جرثقیل افتاد؛ خیام بسته است

به گزارش جام جم آنلاین ، سرهنگ مراد مرادی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با فارس، با اعلام این خبر اظهار داشت: در جنوب به شمال خیابان خیام بعد از فیاض‌بخش جرثقیل سنگین تاور که در حال کار ساختمانی به صورت نیمه واژگون قرار دارد، به همین دلیل پلیس راهور فاتب به منظور جلوگیری از هرگونه حادثه‌ای در مسیر جنوب به شمال خیابان خیام از محدوده فیاض‌بخش ممنوعیت عبور و مرور را اعمال کرده است.

سرهنگ مرادی تصریح کرد: به دنبال این ممنوعیت تردد، بار ترافیکی وارد خیابان فیاض‌بخش به سمت غرب خواهد شد و از خیابان کشاورز به سمت شمال هدایت می‌شود.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: در حال حاضر در محدوده جنوب به شمال خیابان خیام در محدوده خیابان بهشت و حافظ ترافیک سنگین داریم.

این مقام ارشد راهور فاتب به شهروندان توصیه کرد که با مأموران راهنمایی و رانندگی همکاری لازم را داشته و کمتر از این مسیر تردد کرده و مسیرهای جانبی را به عنوان مسیر جایگزین انتخاب کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها