یوزپلنگ ، زن را نجات داد +اسلاید شو

در این اسلاید شو بیننده شاهد تصاویری زیبا از عشق و دوستی میان یک چیتا 9 ساله و زن 53 ساله ای خواهد بود که علاقه متقابل میان او و یوزپلنگ موجب شدکه زن بیماری سرطان سینه را شکست دهد و بر آن پیروز گردد.
کد خبر: ۸۴۶۱۴۸
یوزپلنگ ، زن را نجات داد +اسلاید شو

"ریانا ون نونهوژن" زن علاقمند به حیوانات که در آفریقای جنوبی زندگی می‌کند یک مورد نادر از مبارزه با سرطان سینه و پیروزی بر آن است. سرطان سینه یکی از سرطان‌های رایج در بین زنان در سنین بالا به شمار می‌رود که طبق آمار بین المللی تعداد مبتلایان به آن رو به افزایش است با این حال ریانای 53 ساله توانست با عشق و انگیزه‌ای که از یک یوزپلنگ گرفته بود دوران سخت درمان را با موفقیت سپری کند.

او به بارکرافت توضیح داد که چگونه زمانی که به خاطر شیمی درمانی موهایش می‌ریخت چیتا مورد علاقه اش به نام فی‌یلا با لیس زدن سرش به او انرژی می‌داد: فی‌یلا انگار متوجه شده بود که من درد می‌کشم به من به گونه ای نگاه می‌کرد که گویی می‌گفت حالت خوب می‌شود نگران نباش و سرم را می لیسید.

ریانا معتقد است گرچه انسان‌ها با عملکردشان محیط زیست را برای زندگی حیوانات نا امن کرده‌اند اما حتی وحشی ترین پستانداران نیز در مقابل توجه و دوستی انسان وفادار هستند. او که حالا چند ماهی است با پشت سر گذاشت مراحل درمان سلامت کامل خود را بازیافته اکنون بیشتر از قبل به حیوانات مزرعه وابسته است اما با این وجود قصد دارد به زودی آنها را در طبیعتی امن رها کند.

ریانا و حیوانات مزرعه اش پیش از ابتلا به سرطان

منبع عکس: بارکرافت و فرادید

تدوین و ساخت اسلاید شو: جواد ودودزاده/جام‌جم نما

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها