رئیس سازمان تیم‌های ملی هندبال:

مربی خارجی با مدیر فنی در تضاد است

ملی‌پوشان هندبال ایران برای شرکت در رقابت‌های انتخابی المپیک آماده می‌شوند. این رقابت‌ها در قطر برگزار می‌شود و بهترین تیم آسیایی روانه رقابت‌های المپیک 2016 ریودوژانیرو می‌شود.
کد خبر: ۸۴۵۷۶۷
مسائلی: با بچه‌ها عهد بستیم تاریخ‌ساز شویم

ملی‌پوشان آخرین مراحل تمرینات خود را در تهران ادامه می‌دهند و 25 مهر‌ رهسپار کرواسی می‌شوند. میلاد مسائلی‌ از بازیکنان تیم ملی هندبال در گفت‌وگو با جام‌جم درباره نحوه تمرینات، اردوهای خارجی و رقابت‌های انتخابی المپیک بیشتر توضیح می‌دهد.

تمرینات تیم ملی در چه مرحله‌ای است؟

ما این روزها تمرینات هماهنگی داریم و در قالب دو تیم بازی می‌کنیم. تمرینات پرفشار بدنسازی را در اردوهای قبلی پشت سر گذاشتیم که کادر فنی از شدت آن تمرینات به مرور کم می‌کند تا تیم در رقابت‌های انتخابی به اوج آمادگی برسد.

هندبال آسیا در المپیک چند سهمیه دارد؟

یک سهمیه که به طور مستقیم روانه المپیک می‌شود؛ اما به جز قهرمان آسیا، تیم‌های دوم و سوم به رقابت‌های شانس دوباره راه پیدا ‌‌کرده و با تیم‌های بین قاره‌ای بازی می‌کنند.

تدارک ایران برای رقابت‌ها چگونه است؟

تاکنون فدراسیون هندبال سنگ‌تمام گذاشته و چند روز دیگر هم اردوی کرواسی را در پیش داریم. از آنجا برای برگزاری رقابت‌های چهارجانبه به تونس می‌رویم تا پس از آمادگی لازم به رقابت‌های انتخابی در قطر برویم.

قطری‌ها مدعی اصلی رقابت‌ها هستند؟

بله آنها سال گذشته در رقابت‌های قهرمانی هندبال جهان نایب‌قهرمان شدند و با تیم غیرقطری و چند ملیتی در پی صعود به المپیک هستند.

از حریفان ‌تیم ملی هم بگو.

کویت، عربستان، ژاپن و کره جنوبی هم در سال منتهی به المپیک با تیم‌های قدرتمندی وارد رقابت‌های انتخابی می‌شوند.در سال‌های اخیر این تیم‌ها را شکست داده‌ایم؛ بنابراین امیدواریم باز هم برابر آنها به برتری برسیم. در این میان فقط قطر به خاطر آن که بازیکنانش را تغییر می‌دهد و بازیکن اضافه می‌کند برای ما ناشناخته است.‌ شکست این تیم دور از دسترس نیست و می‌خواهیم با ورود به المپیک در هندبال ایران تاریخ‌ساز شویم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها