تازه ترین آلبوم موسیقی حسین علیزاده نوازنده، آهنگساز و مدرس صاحب نام موسیقی کشورمان با عنوان «عشقیم گََل» با خوانندگی محمد معتمدی و پوریا اخواص روانه بازار موسیقی خواهد شد.
کد خبر: ۸۴۵۶۰۶
ساز حسین علیزاده برای «عشقیم گَل» کوک شد

به گزارش جام جم نوا ، محمدحسین توتونچیان تهیه‌کننده آلبوم «عشقیم گََل» (عشقم بیا) گفت: تمام کارهای مربوط به چاپ و بسته بندی آلبوم انجام گرفته و طی روزهای آینده روانه بازار موسیقی خواهد شد .

و با توجه به شکل و شمایل متفاوتی که این اثر موسیقایی دارد.پیش بینی می کنم همانند دیگر کارهای استاد علیزاده با استقبال خوب مخاطبان مواجه شود.

وی در معرفی نوازندگان این آلبوم موسیقایی گفت: حسین علیزاده، پژمان حدادی تنبک و سازهای کوبه ای، سیامک جهانگیری نی، بهنام سامانی دف و سازهای کوبه ای، نگار بوبان عود، پریچهر خواجه قانون، رادمان توکلی تار، علی بوستان سه تار، سینا جهان آبادی کمانچه، سیاوش برهانی بم تار، محمد انشایی قیچک، وحید اسداللهی گارمون، محمد معتمدی، پوریا اخواص، راحله برزگری و صبا حسینی به عنوان خواننده و همخوان در این آلبوم حضور دارند.

مدیر موسسه «ققنوس» در گفتگو با مهر، درباره فعالیت‌های دیگر این مجموعه در حوزه موسیقی بیان کرد: بعد از ایام محرم و صفر برنامه کنسرت گروه های «هم آوایان» و «ضرباهنگ» با همراهی استاد حسین علیزاده و علیرضا قربانی در تهران و شهرستان ها آغاز می شود .

این کنسرت ها در ادامه تور اروپایی این دو گروه است و به اعتقاد من یکی از بهترین و با کیفیت ترین کنسرت های موسیقی طی ماه های اخیر خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها