شب گذشته و به خوانندگی «علیرضا قربانی» برگزار شد

کنسرت حسین علیزاده در کپنهاگ

اولین بخش از سلسه اجراهای اروپایی «حسین علیزاده» و «علیرضا قربانی» شب گذشته در کپنهاگ برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۷۰۲
کنسرت حسین علیزاده در کپنهاگ

به گزارش جام جم نوا به نقل از موسیقی ایرانیان، تور کنسرت های اروپایی «حسین علیزاده» در اولین همکاری با «علیرضا قربانی» آواز خوان موسیقی ایرانی و هنرنمایی دو گروه «ضربانگ» و «هم آوایان» شب گذشته (۸ آبان ماه-۳۰ اکتبر ۲۰۱۵) در کپنهاگ از سر گرفته شد.

این مجموعه اجرایی در سه بخش تقدیم مخاطبان شده که بخش اول آن به اجرای گروه ضربانگ اختصاص داشت و در بخش دوم قطعاتی از ساخته های استاد علیزاده در دو دستگاه چهارگاه و راست پنجگاه به اجرا در آمد. علاوه بر آهنگسازی و نوازندگی حسین علیزاده بر تار، پژمان حدادی، بهنام سامانی و رضا سامانی (سازهای کوبه ای)، جاوید افسری (سنتور)، سیامک جهانگیری (نی)، علی بوستان (شورانگیز) و صبا علیزاده (کمانچه) آواز علیرضا قربانی را همراهی می کنند.

اجرای دوم این گروه امشب در وین و پس از آن در کلن آلمان بروی صحنه میرود. یکی از مهم ترین کنسرتهای این تور اجرا در فیلارمونیک کلن آلمان است که از معتبرترین مجموعه های هنری جهان به حساب می آید.

شایان ذکر است که تور کنسرت اروپایی حسین علیزاده و علیرضا قربانی تا یک ماه آینده در آلمان، انگلیس و سوییس ادامه دارد و پس از آن تور زمستانی خود را از دی ماه سال جاری در ایران آغاز می کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها