حق السکوت 20 میلیون دلاری خواهران هالیوودی به یک مرد

خواهران کارداشیان (ثروتمندترین زنان هالیوود) باردیگر خبر ساز شدند و اینبار صحبت از پرداخت 20 میلیون دلار برای پنهان ماندن اسرار خانوادگی است.
کد خبر: ۸۴۴۶۳۹
حق السکوت 20 میلیون دلاری خواهران هالیوودی به یک مرد

به گزارش جام جم آنلاین، خانواده کارداشیان که حاضر است برای باقی ماندن در رسانه ها هزینه های سرسام آوری را تقبل کند این بار نیز برای حفظ اسرار خانوادگی خود حاضر شده اند مبلغی بالغ بر 20 میلیون دلار را هزینه کنند.

داستان از آن قرار است که «کوارتنی» یکی دیگر از خواهران کارداشیان به تازگی از همسر خود «اسکات دیسیک» جدا شده و بیم آن می رود که این مرد اسرار خانواده کارداشیان را برملا کند.

از همین رو خواهران کارداشیان دست به کار شده و قراردادی را برای ساکت ماندن «دیسیک» امضا کرده اند.

ارزش این قرارداد که در اصل دادن حق السکوت است است 20 میلیون دلار اعلام شده است.

این خبر در حالی منتشر شده که در روزهای گذشته نیز انتشار خبری دیگر از خواهران کارداشیان بار دیگر موجب توجه رسانه ها به این خانواده شده بود.

داستان از این قرار بود که «کلویی کارداشیان» که چندی قبل با بیرون انداختن همسر بسکتبالیستش از خانه در صدر اخبار رسانه های غربی قرار گرفته بود و تصویرش بر روی جلد اغلب نشریات زرد قرار گرفته بود بار دیگر دست به اقدامی زد تا ثابت کند که برای حفظ جایگاه خود در رسانه ها حاضر است پول های کلانی را هزینه کند.

بر اساس گزارش مجله استار، کلویی کارداشیان به تازگی مبلغ سه میلیون دلار را صرف عمل های جراحی پلاستیک خود کرده است.

این وضعیت در حالی است که کلویی و خواهرش کیم، پیش از این نیز اقدام به جراحی پلاستیک کرده بودند و بخش زیادی از معروفیت خود را نیز مدیون همین جراحی های پلاستیک هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها