هزینه 3 میلیون دلاری خواهر یکی از هنرپیشه ها و سلبریتی های هالیوود و آمریکا اخیرا بار دیگر خبر ساز شده است. این مصداق این مفهوم را به ذهن متبادر می کند که در آمریکا باید هر بهایی را بپردازی تا در سر خط مهمترین خبرهای این کشور قرار بگیری حتی 3 میلیون دلار.
کد خبر: ۸۴۳۴۸۰
آمریکا؛ سرزمینی که در آن به هر قیمتی باید در سرخط خبرها بود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رسانه های آمریکا، خواهران کارداشیان که برای حفظ شهرت و باقی نگه داشتن خود در کانون توجهات دست به هر کاری می زنند و هزینه های سرسام آوری را نیز در این راه متقبل می شوند دست به اقدامی جدید زده اند تا همچنان تصاویر و اخبارشان در کانون توجه رسانه ها باشد.

ثروتمندترین خواهران هالیوود برای آنکه همچنان درصدر اخبار رسانه ها باشند مجبور به هزینه کردن سه میلیون دلار شده اند.

«کلویی کارداشیان» که چندی قبل با بیرون انداختن همسر بسکتبالیستش از خانه در صدر اخبار رسانه های غربی قرار گرفته بود و تصویرش بر روی جلد اغلب نشریات زرد قرار گرفته بود بار دیگر دست به اقدامی زد تا ثابت کند که برای حفظ جایگاه خود در رسانه ها حاضر است پول های کلانی را هزینه کند.

بر اساس گزارش مجله استار، کلویی کارداشیان به تازگی مبلغ سه میلیون دلار را صرف عمل های جراحی پلاستیک خود کرده است.

این وضعیت در حالی است که کلویی و خواهرش کیم، پیش از این نیز اقدام به جراحی پلاستیک کرده بودند و بخش زیادی از معروفیت خود را نیز مدیون همین جراحی های پلاستیک هستند.

کلویی چندی پیش همسر سیاه پوست خود را از خانه بیرون انداخته بود که این موضوع با آب و تاب فراوان برای مدتی تیتر نخست نشریات غربی بود.

این خبر وقتی منتشر شد که شایعه رابطه نامشروع این ورزشکار سیاه پوست با دو زن مختلف همه جا به گوش می‌رسید. اما خانواده ثروتمند و مشهور ارمنی آمریکا همچنان به سکوت خود در این زمینه ادامه دادند.

سرانجام کلویی کارداشیان که از این اتفاقات کاملا عصبی به نظر می‌رسد بعد از شنیده شدن شایعات فراوان در صفحه اجتماعی شخصی اش در اینترنت با الفاظ رکیکی به اعتراض به این شایعات پرداخت، اگرچه به نظر می‌رسید تمام این اختلافات به خاطر خیانت همسر 33 ساله اوست اما نهایتا یکی از چهره های خبری نزدیک به خانواده کارداشیان اعلام کرد علت اصلی اختلافات اخیر این زوج، اعتیاد این بسکتبالیست مشهور است.

آنطور که شنیده می‌شود کلویی کارداشیان با اجاره یک کلینیک ترک اعتیاد سعی داشت تا همسرش را به زندگی عادی بازگرداند اما او آنجا را ترک کرده و علیرغم تلاشهای این خانم حاضر به بازگشت به آنجا نشده است.

گفته می‌شود بعد از اینکه کلویی کارداشیان همسرش را از خانه بیرون انداخته است برای مدتی هیچ کس از او خبری نداشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها