عملیات فرهنگی

مرکز مُهنّا، وابسته به سازمان هنری رسانه‌ای اوج، قصد دارد در حوزه اجرای برنامه‌های مناسبتی و نمایش‌های ترکیبی، چند رسانه‌ای و میدانی به یک برند در کشور تبدیل شود.
کد خبر: ۸۴۴۴۴۰
عملیات فرهنگی

این گروهی که در حوزه نمایش مرکز کار می‌کند، از چند سال قبل سابقه اجرای نمایش‌هایی چون ستاره سرخ و برنامه آوای نور در میدان امام حسین(ع) و به مناسبت هفته دفاع مقدس را داشت. ولی از بدو تاسیس مرکز هنرهای نمایشی انقلاب اسلامی در یک سال پیش، ما نمایش ترکیبی و میدانی «فصل شیدایی» را در نقاط مختلف کشور و حتی کشور عراق اجرا کردیم که من اسم این برنامه‌ها را عملیات فرهنگی می‌گذارم. ما در همه زمینه‌های فنی همچون نورپردازی مشغول تربیت نیروهای متخصص و بهره‌گیری از تجهیزات دیجیتال هستیم تا نمایش‌ها و برنامه‌ها به بهترین شکل اجرا شود. آثار ما با تلفیق نمایش زنده، تصویر، نور، موسیقی، نمایش زنده و جلوه‌های ویژه توانسته یک سینمای چهاربعدی را به تماشاگر القا کند. در یکی از شب‌های برنامه، بزرگواری از تئاتر مهمان ما بود و گفت شما با اجرای چنین کارهایی مردم را با تئاتر کشور آشتی می‌دهید. چون تئاتر به هر حال هنری غربی است و مخاطب خاصی دارد، اما ما نمایش‌ها و برنامه‌هایی را اجرا می‌کنیم که برای عموم مردم جذاب باشد. آثار ما با بهره‌گیری از نمایش‌هایی جذاب و همه‌فهم، در مخاطب نفوذ می‌کند و آن پیام و محتوای ارزشمند به او منتقل می‌شود.

علیرضا کوهفر

تهیه‌کننده

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
وقتی دل جنگل سوخت

«جام‌جم» در گفت‌وگو با جانشین فرمانده یگان حفاظت سازمان منابع طبیعی کشور بررسی کرد

وقتی دل جنگل سوخت

صدای «مرجان» باید شنیده شود

گفت‌و‌گو با میلاد بنی‌طبا، کارگردان فیلم سینمایی «مرجان» پیرامون دغدغه‌های ساخت و چالش‌های اکران یک فیلم اجتماعی

صدای «مرجان» باید شنیده شود

نیازمندی ها