سام قریبیان به مجموعه بازیگران سریال نمایش خانگی «عالیجناب» به نویسندگی و کارگردانی خودش پیوست.
کد خبر: ۸۳۹۳۱۴
کارگردان «عالیجناب» بازیگر سریال خود شد

سام قریبیان این روزها در حال تصویربرداری سریال «عالیجناب» است و در جدیدترین خبرها جلوی دوربین مرتضی هدایی می رود و به ایفای نقش می پردازد.

ترکیب بازیگران این مینی سریال که در شبکه نمایش خانگی تولید می شود به ترتیب حروف الفبا عبارتند از: سعید آقاخانی، امیرآقایی، احمدرضا اسعدی، لیلا اوتادی، حسین پاکدل، پرویز پورحسینی، بابک حمیدیان، سحر دولتشاهی، امید روحانی، حسین سلیمانی، آزاده صمدی، احسان کرمی، نازنین کریمی، پریوش نظریه، میثم عبدی، حسین عرفانی، مهتاج نجومی، حامد مدرس، صالح میرزاآقایی و حسین یاری.

به گزارش مهر، «عالیجناب» یک اثر اجتماعی است که داستان آن به ماجرای دو رقیب انتخاباتی می پردازد با این حال این اثر سیاسی نیست و ویژگی هایی دارد که کار را جذاب و متفاوت کرده است.

تاکنون حسین عرفانی، حسین پاکدل، پرویز پورحسینی، بابک حمیدیان، مهتاج نجومی، حسین سلیمانی، وحید رونقی، میثم عبدی و احسان کرمی جلوی دوربین رفته اند.

عوامل «عالیجناب» عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: مرتضی هدایی، مدیر تولید: میثم کائد، مدیر صدابرداری: ایرج شهزادی، طراح صحنه: سیامک کاری نژاد، دستیار کارگردان و برنامه ریز: عادل معصومیان، طراح لباس: مهناز غنی، تدوین: بهرام دهقانی، تهیه کنندگان: مسعود ردایی و علی حضرتی، عکاس: حبیب مجیدی، مدیر تبلیغات و مشاور رسانه ای: شیوا آبا.

«عالیجناب» در قالب سریال ۶ قسمتی با مضمونی اجتماعی توسط قریبیان نوشته و ساخته می شود که به صورت اپیزودیک نخواهد بود و داستانی ادامه‌دار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها