مرد میانسال وقتی در حال تدارک مراسم ختم پسرش بود نمی‌دانست با اشتباه بیمارستان، جسد دیگری را به خاک سپرده است.
کد خبر: ۸۳۸۶۸۲
خاکسپاری مرد مجهول‌ الهویه به جای پسر

به گزارش جام‌جم، 24 تیر امسال پیرمردی گریان با حضور در شعبه ششم دادسرای امور جنایی در شکایتی مدعی شد جسد مرد ناشناسی را اشتباهی به جای پسرش به خاک سپرده است. این مرد در حالی که نگران فاش شدن این موضوع نزد بستگانش بود، به بازپرس پرونده گفت: دو روز قبل پسرم به علت بیماری در بیمارستانی در تهران بستری شد. هنوز یک ساعتی از بستری شدن پسرم نگذشته بود که در تماس مسئولان بیمارستان متوجه مرگ او شدم. فردای آن روز پسر و دامادم برای گرفتن جسد به بیمارستان رفتند و علی را در بهشت زهرا به خاک سپردیم. فردای روز خاکسپاری مشغول برگزاری مراسم ختم بودیم که مسئولان بیمارستان با من تماس گرفتند و با اعتراف به اشتباه خود گفتند جسد علی هنوز در بیمارستان است و آنها جسد مرد دیگری را اشتباهی تحویل ما داده‌اند. شوکه شده بودم و نمی‌دانستم چه کار کنم. موضوع را از پسرم که برای تحویل جسد به بیمارستان رفته بود پرسیدم که او گفت دو جسد بسیار شبیه هم بودند.

وی ادامه داد: پس از اطلاع از این موضوع، برای این که آبرویمان نرود بدون سر و صدا پسرم را در بهشت زهرا دفن کردم.

با اظهارات پدر علی در تحقیقات بیشتر مشخص شد جسد دفن شده متعلق به جوانی 26 ساله و مجهول‌الهویه بوده است.

مرد میانسال روز گذشته با مراجعه به دادسرای امور جنایی ادعا کرد: متاسفانه بهشت زهرا قبول نمی‌کند که من پسرم را اشتباهی دفن کرده‌ام و در حال حاضر دو قبر با نام و مشخصات پسرم در آنجا وجود دارد. آقای قاضی، از شما می‌خواهم دستور دهید مشخصات علی را از روی قبر پسر مجهول‌ الهویه بردارند.

با اظهارات مرد میانسال، محسن مدیر روستا بازپرس جنایی تهران دستور تحقیقات درخصوص علت مرگ پسر ناشناس و جابه‌جایی سنگ‌های قبر را صادر کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها