کشف جسد مرد ناشناسی در جوی آب، تیم جنایی تهران را با معمای جدیدی روبه‌رو کرد.
کد خبر: ۸۳۷۰۴۴
کشف جسد مرد ناشناس در کیسه مشکی

به گزارش جام‌جم، ساعت 5 صبح پنجشنبه همزمان با اعلام گرفتگی جوی آب محله‌ای در باغ فیض به شهرداری، کارگران برای لایروبی و باز کردن جوی آب به محل رفتند. آنها در حال لایروبی با جسم سختی روبه‌رو شدند که با خارج کردن نایلون مشکی‌رنگ که راه آب را بسته بود با جسد مرد جوانی مواجه شدند. با اعلام موضوع به ماموران پلیس، آنها پس از حضور در محل کشف جسد، تیم جنایی را در جریان قرار دادند.

پزشک قانونی با معاینه جسد با اعلام این‌که شش تا 12 ساعت از زمان قتل می‌گذرد، گفت: جسد متعلق به جوانی حدود 25 ساله است که علت اصلی مرگش وارد شدن ضربات جسم سخت به سر است. با مشخص شدن علت اصلی قتل با توجه به این‌که مقتول لباس راحتی خانه به تن داشت و هیچ مدرک شناسایی همراهش نبود، تحقیقات از اهالی محل و ساختمان‌های در حال ساخت آغاز شد، اما کسی نتوانست هویت مقتول را شناسایی کند.

با دستور انتقال جسد پسر جوان به پزشکی قانونی، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی به دستور سعید احمدبیگی، بازپرس ویژه قتل، تحقیقاتشان را برای شناسایی هویت مقتول و دستگیری عامل اصلی جنایت آغاز کردند.

کارآگاهان احتمال می‌دهند مقتول در خانه‌اش به قتل رسیده و عامل یا عاملان جنایت پس از قرار دادن جسد او در کیسه مشکی رنگ آن را در منطقه رها کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها