
به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون بسکتبال ، تیم ملی بسکتبال ایران، مدافع عنوان قهرمانی آسیا برای حضور در بیست و هشتمین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا راهی چین شد.
ملیپوشان ایران بامداد امروز (یکشنبه) تهران را به مقصد ارومچی ترک کردند و از این شهر راهی چانگشا خواهند شد.
ملیپوشان که محمود مشحون رییس فدراسیون نیز آنها را همراهی می کند در نخستین دیدارشان به مصاف ژاپن میروند.
هند و مالزی دو حریف دیگر ایران در مرحله اول هستند.
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند