جام جم ورزشی: سرمربی تیم ‌ملی بسکتبال، ایران را شانس نخست قهرمانی در آسیا دانست.
کد خبر: ۸۳۶۷۵۸
بائرمن:بسکتبال ایران شانس نخست قهرمانی در آسیاست

به گزارش جام جم ورزشی ، سرمربی تیم ‌ملی بسکتبال ایران در جمع خبرنگاران، اظها‌ر کرد: شرایط خیلی خوبی در تیم ‌ملی حاکم شده است. باید بگویم که انتخاب 12 نفر نهایی تیم ملی کار بسیار سختی بود. ما کارمان را با 26 نفر آغاز کردیم که همه آنها خوب بودند و تلاش کردند. به‌ هر‌ حال 12 نفر نهایی کسانی بودند که شانس قهرمانی ایران را زیادتر می‌کرد‌ند.

او ا‌دا‌مه‌ داد: ما بهترین‌ها را می‌خواستیم تا بتوانیم به مقام قهرمانی آسیا دست پیدا کنیم. همه چیز خوب است و ما با قدرت مسیرمان را پیش می بریم. واقعا یک تیم هستیم و من به بازیکنانم ایمان دارم و خوش بین هستم که می‌توانند موفق شوند.

بائرمن در پاسخ به این سوال که حضور بازیکنان تبعه شده در ترکیب ایران در جام ملت‌های آسیا را چطور ارزیابی می‌کند، بیا‌ن‌ کرد: قانون به آنها اجازه داده تا از بازیکنان تبعه شده استفاده کنند. به نظر من قانون اشتباهی است. کسی که برای یک کشور به میدان می‌رود باید در آنجا متولد و بزرگ شده باشد و پاسپورت آن کشور را داشته باشد. با این حال فیلیپین از این قانون استفاده کرده است، اما ما نباید به دنبال توجیه و بهانه‌ای باشیم باید با قدرت آماده شویم تا بتوانیم در برابر هر حریفی با قدرت به میدان برویم. فیلیپین تنها یک بازیکن ندارد،‌ بلکه سه بازیکن آمریکایی – فیلیپینی دارد که از آنها استفاده می‌کند. با این حال من در مورد تیمم صحبت می‌کنم و برای آماده شدن آن کار می‌کنم. ما باید تلاش کنیم تا در برابر هر شرایطی نتیجه‌ لازم را بگیریم. این که فیلیپین بازیکن تبعه شده دارد نباید در کار ما تاثیر بگذارد.

او در پایان به سوالی مبنی بر این که آیا همچنان ایران را شانس اول قهرمانی در آسیا می داند یا نه؟ بیا‌ن‌ کرد: بله. من اعتماد به نفس خوبی در تیمم می بینم و می دانم که این بازیکنان شانس اول قهرمانی هستند، اما باید بدانیم که راه بسیار دشواری را پیش‌رو داریم و باید خیلی خوب بجنگیم و خوب مبارزه کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها