در اولین دیدار هفته ششم لیگ برتر، تیم فوتبال استقلال تهران با برتری 2 بر صفر مقابل گسترش فولاد تبریز در دیداری خارج از خانه، به رتبه دوم جدول رده بندی صعود کرد.
کد خبر: ۸۳۶۰۳۳
استقلال در یک قدمی صدر جدول

تیم فوتبال گسترش فولادتبریز امروز (سه شنبه) در ورزشگاه خانگی خود و با قضاوت بیژن حیدری میزبان استقلال تهران بود و در پایان 2 بر صفر شکست خورد.
استقلال تهران با کسب این پیروزی جمع امتیازات خود را به عدد 12 رساند و به رتبه دوم صعود کرد. این درحالی است که آبی پوشان پایتخت یک دیدار کمتر از دیگر مدعیان انجام داده اند.
گسترش فولاد تبریز نیز با قبول دومین شکست فصل خود، هشت امتیازی باقی ماند.
در دقایق ابتدایی دیدار امروز، شاگردان فراز کمالوند در گسترش فولاد با انگیزه و دوندگی بالای خود بر توپ و میدان تسلط داشته و روی دروازه میهمان نامدارشان حملات متعددی را طرحی کردند، اما به گل نرسیدند.
در دقیقه دهم، محمد ابراهیمی مهاجم باتجربه گسترش از پشت محوطه جریمه به سوی دورازه استقلال شوتزنی کرد که سیدمهدی رحمتی با واکنش مناسب خود، دروازه تیمش را بسته نگه داشت.
در دقیقه بیستم، هرائر مگویان مدافع ارمنستانی به دلیل مصدومیت از زمین بازی خارج شد و جای خود را به حنیف عمران زاده داد.
هافبک های استقلال پس از گذشت دقایقی عملکرد بهتری در زمین از خود ارائه کرده تا این تیم به تدریج خود را به دروازه حریف نزدیک کند.
در دقیقه 24، اشتباهات مکرر مدافعان پابه سن گذاشته گسترش فولاد سبب شد تا سجاد شهباززاده در محوطه جریمه صاحب توپ شده و با چرخشی زیبا و ضربه ای دیدنی گل نخست این دیدار را برای استقلال به ارمغان آورد.
در دقیقه 29، سجاد شهباززاده مهاجم جوان و خوش فکر استقلال از خروج دروازه بان گسترش استفاده کرد و از فاصله 40 متری به دنبال گلزنی دوباره بود که ضربه وی با بدشانسی و با اختلاف بسیاری کمی به بیرون رفت.
در نهایت نیمه نخست این دیدار با تک گل سجاد شهبازاده به سود شاگردان پرویز مظلومی به پایان رسید.
در آغاز نیمه دوم بازیکنان میزبان برای جبران گل خورده کار تهاجمی را آغاز کردند و در دقیقه 50 فرصت خوبی برای گلزنی داشته اما ضربه سر محمدنصرتی با بدشانسی به گل تبدیل نشد.
لحظاتی پس از آن یعقوب کریمی مصدوم شد تا دومین تعویض اجباری استقلال انجام شده و محسن کریمی وارد میدان شود.
در دقیقه 54 بهترین فرصت گسترش برای گلزنی به دست آمد که شهرام گودرزی قدر توپی که برایش ارسال شده بود را ندانست.
در دقیقه 60 حرکت ترکیبی بازیکنان گسترش فولاد توپ را به مگنو باتیستا رساند که شوت سرکش این هافبک با بدشانسی به دیرک دروازه استقلال برخورد کرد.
در دقیقه 65 و بازهم برخلاف جریان بازی، استقلال در یک ضد حمله توسط محسن کریمی که تنها دقایقی از ورودش به زمین می گذشت گل دوم را به ثمر رساند.
در دقیقه 85 حرکت انفرادی شهرام گودرزی توپ را به مهدی کیانی رساند که ضربه این هافبک جنگنده پس از برخورد به مدافعان استقلال به بیرون رفت.
در دقیقه پایانی، محسن کریمی با پاسی در عمق، امید ابراهیمی را در فرصت ایده آلی قرار دارد که ضربه این هافبک ملی پوش به بیرون رفت.
در نهایت سوت داور به صدا درآمد تا استقلال تهران به چهارمین برد خود دست یافته و به یک قدمی صدر جدول برسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها