سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: با انگیزه زیادی برای دیدار با پرسپولیس آماده شدیم.
کد خبر: ۸۳۵۹۳۵
جلالی: با انگیزه زیادی برای دیدار با پرسپولیس آماده شدیم

به گزارش فارس، مجید جلالی در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های سایپا و پرسپولیس اظهار داشت: وقتی به این بازی‌ها می‌رسند احساس خاصی داریم احساس می‌کنیم این شانس داریم که بیشتر دیده شویم و این موضوع برای بازیکنان هم است با انگیزه بسیار زیادی برای این بازی آماده شده‌ایم. مطمئن باشید بازی خوب و روانی را ارائه می‌کنیم.

وی در مورد اینکه آیا از پرسپولیس شناخت دارد یا خیر افزود: ما اطلاعات را در طول هفته جمع‌آوری می‌کنیم و با بازیکنان آن را در اشتراک می‌گذاریم. در خصوص پرسپولیس هم این کار را انجام دادیم.

وی در مورد مصدومان و محرومان تیمش گفت: بیگی تنها مصدوم ماست اینکه نکونام ثابت بازی کند فردا مشخص می‌شود در جام حذفی هم از او استفاده کردیم چرا که نیاز دارد بازی کند و در شرایط بهتری قرار بگیرد.

وی در مورد اینکه پرسپولیس تیم جوانی دارد تصریح کرد: کمی حوصله کنید شاید ما هم با آنها زیاد فاصله نداشته باشیم. اجازه بدهید بازی فردا فرا برسد بعد در این خصوص صحبت کنید.

سرمربی سایپا خاطرنشان کرد: سال گذشته جلسات کارشناسی برگزار شد و از دل آن تصمیمات مهمی بیرون آمد که خوب بود و لیست بزرگسالان 18 نفر شد و باعث پیشرفت شد. من یک پیشنهاد دادم که 7 نفر ذخیره‌ها به 9 نفر افزایش یابد که نمی‌دانم چرا هنوز اجرایی نشده است چند روز پیش با تاج صحبت کردم و گفت که می‌خواهیم اجرایی کنیم ما سال گذشته جوانگرایی کردیم و امسال هم این کار را خواهیم کرد و به مرور از آنها استفاده می‌کنیم.

جلالی در مورد اینکه بازیکنانی که جذب سایپا شده‌اند سن بالا هستند گفت: شما جوانان ما را می‌شناسید؟! محمد سلطانی سال گذشته در نوجوانان سایپا بازی کرد و هنوز 16 سالش نشده است اما در جام حذفی به میدان رفت. قلی‌زاده و نیاری هم مانند او هستند اما مشکل اینجاست که شما آنها را نمی‌شناسید.

وی در مورد انتشار قرارداد بازیکنان گفت: هر کاری که انجام می‌دهیم باید بازخورد آن را ببینیم اگر مسئله‌ای خوب است همه انجام دهیم و اگر بد است از آن جلوگیری شود. یک فوتبالیست را بیاورید که کل مبلغ قرارداد را در یک سال گرفته باشد آن چیزی که می‌گیرد حدود50 درصد قراردادش است 20 درصد مالیات کم می شود باشگاه‌ها هم به انواع مختلف جریمه می‌کنند این را بگویند که چقدر دریافتی دارند. بازیکنان خارجی را مشخص می‌کنند که چقدر دریافتی داشته‌اند. اگر بحث مقایسه است باید در همه زمینه ها باشد. اگر قصد الگوبرداری باشد درآمد بیشتری خواهیم داشت. کاری که انجام می‌شود را نمی‌بینیم.

جلالی با گلایه از برخورد خبرنگاران با دستیارش گفت: پورغلامی خودش به نشست نمی‌آید بلکه من به او می‌گویم که بیاید. اگر گلایه‌ای دارید به من بگویید. می‌دانید از نظر شخصیتی چقدر به او بر خورده بود؟! اگر چنین کاری با شما شود چه حسی خواهید داشت؟! طبق مقررات سرمربی یا مربی باید در نشست مطبوعاتی حاضر شود. حضور روز قبل از بازی تمرکز مرا می گیرد یک سری کارها اشتباه است و ما را مجبور می‌کنند که بیاییم. یک روز می‌رسم می‌آیم و روزی هم همکار من می‌آید اصلا باید او به حساب بیاید باید دیده شود همه شرایط را در نظر بگیرد پورغلامی خیلی ناراحت بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها