مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران خبر داد

پرداخت هزینه گاز بها مدارس در صورت داشتن مشکل مالی

استانداردسازی سیستم گرمایشی ۵۸۰ کلاس درس در استان سمنان

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان، از استاندارد سازی سیستم گرمایشی ۵۸۰ کلاس درس این استان خبر داد و گفت: ۱۹۴ مدرسه فاقد سیستم استاندارد هستند.
کد خبر: ۸۳۵۸۹۰
استانداردسازی سیستم گرمایشی ۵۸۰ کلاس درس در استان سمنان

ابوالفضل دربانی ضمن اشاره به اینکه استانداردسازی مدارس از نظر گرمایشی و سرمایشی از فعالیت های این اداره کل است، گفت: طی یکسال با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال سیستم گرمایشی ۸۹ مدرسه استان استانداردسازی شده است.

وی از جمع‌آوری بخاری‌های قدیمی و گازی در این مدارس خبر داد و گفت: در تمامی این مدارس از سیستم حرارت مرکزی و ساخت موتورخانه و پکیج‌های رادیاتوری استفاده شده است.

۱۹۴ مدرسه استان سمنان فاقد سیستم گرمایشی

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان با بیان اینکه در حال حاضر ۱۹۴ مدرسه استان فاقد سیستم گرمایشی استاندارد هستند، افزود: ۴۲ درصد آنها مدارس شهری و ۵۸ درصد آنها مدارس روستایی هستند.

دربانی از برنامه نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان برای استانداردسازی سیستم گرمایشی بخشی از این مدارس خبر داد و گفت: با اجرای طرح تجمیع در مدارس روستایی و استفاده از بخاری‌های برقی به دنبال کاهش خطرات احتمالی در این مدارس هستیم.

وی با بیان اینکه به ۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای استانداردسازی سیستم گرمایشی این مدارس نیاز داریم، تصریح کرد: قرار است با اختصاص این اعتبار تمامی مدارس استان که دارای بیش از ۱۰۰نفر سرانه دانش‌آموزی هستند به سیستم‌های استاندارد گرمایشی تجهیز شوند.

پیش‌بینی ۸۹۰ میلیون تومان اعتبار برای تجهیز مدارس استان سمنان

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان از مجهز شدن تمامی مدارس شهری استان به سیستم گرمایشی استاندارد خبر داد و گفت: با تخصیص این اعتبار تمامی مدارس شهری فاقد سیستم گرمایشی استاندارد که ۸۱ مدرسه را شامل می‌شوند و ۵۰ درصد مدارس روستایی استانداردسازی خواهند شد.

دربانی همچنین از پیش‌بینی ۸۹۰ میلیون تومان اعتبار برای تجهیز مدارس استان به سیستم‌های سرمایشی خبر داد و افزود: طی سال‌جاری و با تخصیص این بودجه، آن دسته از مدارس استان که نیازمند به سیستم سرمایشی هستند به این سیستم‌ها تجهیز می‌شوند.

سمنان – خبرنگار جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها