فال

فروردین: سختی‌های زندگی رنگ می‌بازند و اتفاقات شیرین جایگزین آنها می‌شود. به ناراحتی‌ها فکر نکنید و برای آینده نقشه بکشید. گذشته دیگر گذشته است. مهم آینده خوبی است که پیش رو دارید.
کد خبر: ۸۳۳۹۴۸
فال

اردیبهشت: گاهی اوقات احساس می‌کنید که زمین و زمان با شما سر ناسازگاری دارد و همه اطرافیان برای شما بد می‌خواهند. این درست نیست.

اگر کمی دوروبرتان را با دقت نگاه کنید، کسانی را می‌بینید که دوستتان دارند و دلسوز شما هستند. با آنها ارتباطی نزدیک‌تر پیداکنید.

خرداد: نیکوکار و مهربانید و به دیگران یاری می‌رسانید. محبت‌هایی که در حق دیگران می‌کنید همگی جمع می‌شود و در زندگی خودتان به صورت اتفاقاتی خوب رخ می‌دهد. وقت آن رسیده که انرژی‌ها و استعدادهای ویژه‌‌‌تان را رو کنید.

تیر: از دست کسی که دوستش دارید رنجیده‌اید یا چیزی که برای شما ارزش داشته در حال موجب ناراحتی‌تان شده است.

قدم‌هایی درست بردارید. برای چیزی که می‌خواهید تلاش کنید، اما اول بدقت بسنجید که آیا آن چیز ارزشش را دارد یا نه. اگر ارزشمند بود، آن گاه تلاش کنید.

مرداد: از گذشته تلخ دل بکنید. دلیلی ندارد مرتبا به زمان‌های قبل برگردید و بابت خیلی اتفاقات غصه بخورید.

جدایی از گذشته تلخ می‌تواند به معنی رسیدن به آینده‌ای شیرین باشد. برنامه‌ریزی درست داشته باشید و با تمام قوا تلاش کنید.

شهریور: موقعیتی فوق‌العاده پیش آمده و شما باید آن را در هوا بقاپید. هرگز در زندگی‌تان از کنار موقعیت‌ها سرسری عبور نکنید؛ زیرا ممکن است آنها مجرایی شگرف برای رسیدن به خوشبختی باشند.

گاهی اوقات از پوسته‌ای که برای خود درست کرده‌اید بیرون بیایید و به اطرافیان‌تان محبت کنید.

مهر: بعضی افراد را در زندگی‌تان به دست فراموشی سپرده‌اید، در حالی که آنها شما را به یاد دارند و از بی‌توجهی شما غصه می‌خورند. با دوستان مروت در پیش گیرید تا زندگی به روی شما لبخند بزند.

آبان: هر کس که به شما می‌رسد حرفی می‌زند و توصیه‌ای متفاوت از دیگری می‌کند. خیلی در امور دیگران سرک نکشید که این خصلت خوبی نیست و در محیط کار به ضرر شما تمام می‌شود. اعتماد دیگران را به دست آورید.

آذر: زمان تصمیم‌گیری فرارسیده و شما باید قاطعانه عمل کنید. تاکنون یکسری از کارهای شما درست بوده، اما در برخی دیگر به طور جدی باید تغییراتی ایجاد کنید و به سمت مثبت شدن پیش بروید. همیشه تغییر سخت است، اما تغییر خوب به عواقبش می‌ارزد.

دی: جسور و شجاعید و می‌توانید زندگی را در مسیر درست هدایت کنید. جسارت‌تان قابل تقدیر است، اما به خاطر داشته باشید‌ همواره باید جانب احتیاط را نگاه داشت، وگرنه تصمیمات اشتباه موجب پشیمانی خواهد شد.

بهمن: زیاد تلاش کرده‌اید و مسیری طولانی را پشت‌سر‌گذاشته‌اید. خوشبختانه تلاش‌هایتان ثمر داده و کم‌کم نوبت خوشه‌چینی فرا می‌رسد. هرگز از پا ننشینید و همواره در حال برنامه‌ریزی برای رسیدن به فردای بهتر باشید.

اسفند: همواره قابل اعتماد بوده‌اید و درمیان اطرافیان‌تان از محبوبیتی قابل قبول بهره‌مندید. قصد شروع انجام کاری جدید را دارید. می‌تواند بسیار خوب و موفقیت‌آمیز باشد به شرط آن که تمام جوانبش را بدرستی بسنجید.

چاردیواری

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها