جام جم ورزشی: سرمربی تیم ملی فوتبال دختران زیر 19 سال ایران باز هم در مصاحبه خود ادعاهای عجیبی را به زبان آورد.
کد خبر: ۸۳۱۴۶۹
هیچکس تیم ملی فوتبال دختران ایران را دوست ندارد

به گزارش جام جم ورزشی ، تیم ملی فوتبال دختران زیر 19 سال ایران که اخیرا در رقابت های قهرمانی آسیا شرکت کرده بود با دریافت 28 گل و ثبت سه شکست بسیار سنگین از دور رقابت ها حذف شد و جایگاه آخری را از آن خود کرد. پس از آن رقابت ها امیرشقاقی سرمربی این تیم مورد انتقادات بسیار شدیدی قرار گرفت و بسیاری حضور او در راس تیم ملی را بر اساس روابط توصیف کردند.

این مربی اما این انتقادات را درست نمی داند و می گوید کسانی که قبلا تیم ملی فوتبال دختران را تشویق نمی کردند اکنون نیز حق انتقاد ندارند!

بر اساس ادعای این مربی پیش از اعزام تیم دختران زیر 19 سال به رقابت های قهرمانی آسیا فدراسیون به بیش از 11 کشور آسیایی برای بازی تدارکاتی نامه زده شده است، اما هیچ کدام قبول نکردند بازی دوستانه با آنها برگزار کنند. در واقع کیفیت فوتبال بانوان ایران آنچنان پایین است که اکثر کشورهای آسیایی تمایلی به برگزاری بازی دوستانه با این تیم ندارند. اکنون مشخص می شود چرا دختران فوتبالیست بدون برگزاری حتی یک بازی دوستانه راهی رقابت های قهرمانی آسیا شدند.

البته برخی از صحبت های امیرشقاقی بسیار مایه تعجب است، به خصوص جایی که شکست های سنگین تیم ملی فوتبال دختران ایران را با شکست هفت بر یک برزیل مقابل آلمان در جام جهانی 2014 مقایسه می کند! شاید همین اظهارنظرها و توجیه های عجیب و غریب است که راه را برای منتقدان این مربی برای انتقادهای تند و تیز تر هموار می کند!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها