مظنون اصلی قتل مرد جوان در دخمه معتادان دستگیر شد و در بازجویی ارتکاب جنایت را انکار کرد.
کد خبر: ۸۳۱۳۹۸
انکار جنایت در دخمه معتادان

به گزارش جام‌جم، دوازدهم بهمن سال گذشته کارگران شهرداری در تماس با ماموران پلیس از کشف جسد مرد جوانی در زیر پل یاسینی خبر دادند. با حضور ماموران کلانتری 128 تهران نو در محل، آنها جسد مرد جوانی را در گودالی دو متری پیدا کردند.

ماموران با تحقیق از کارگران شهرداری متوجه شدند آنها ساعت 5 بعدازظهر برای تمیز کردن محوطه زیر پل به اینجا آمده و با جسدی در میان پتو روبه‌رو شده‌اند.

پزشک جنایی هم در معاینه جسد اعلام کرد، آثار ضرب و جرح روی بدن مقتول دیده می‌شود و به احتمال قوی او بر اثر اصابت ضربات جسم سخت به قتل رسیده است.

ماموران در نخستین گام به بررسی هویت مقتول پرداخته و متوجه شدند، مرد 35 ساله به نام حمیدرضا دو بار به اتهام حمل مواد مخدر دستگیر و زندانی شده است.

پس از شناسایی هویت مقتول روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد و تحقیقات نشان داد، مقتول به این دخمه که پاتوق معتادان بوده رفت و آمد داشته و آخرین بار هم آنجا دیده شده است.

در ادامه دستگیری رسول یکی از خلافکارانی که همیشه به دخمه رفت و آمد داشته است به عنوان مظنون اصلی جنایت در دستور کار پلیس قرار گرفت اما او همزمان با جنایت ناپدید شده بود سپس افرادی که روز حادثه در دخمه حضور داشتند، شناسایی شده و تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند.

سرانجام اردیبهشت امسال یکی از دوستان رسول به نام حسن دستگیر شد که در بازجویی گفت: رسول با همدستی مردی به نام محمود این قتل را مرتکب شد.

محمود 29 ساله نیز دستگیرشد و در بازجویی گفت: شب حادثه همراه مقتول در دخمه در حال مصرف موادمخدر بودیم که رسول و حسن هم آنجا آمدند. رسول خیلی عصبانی بود و با حمیدرضا درگیر شد. من در دفاع از رسول دو ضربه به صورت حمیدرضا زدم و بعد آنجا را ترک کردم. نمی‌دانم چه کسی مرتکب قتل شده است.

با تحقیقات تخصصی سرانجام رسول عصر یکشنبه در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر شد. صبح دیروز با انتقال متهم به دادسرای امور جنایی او در بازجویی با انکار قتل ادعا کرد آن روز مشغول مصرف مواد بودیم که حمیدرضا سرزده وارد دخمه شد و کنار من نشست. از او خواستم از دخمه بیرون برود اما او مشغول تمیز کردن پایپ شیشه‌اش شد. وقتی باز به او اعتراض کردم به سمتم حمله کرد که محمود چند ضربه به او زد و دست و پایش را بست. من فقط دو ضربه به صورت او زدم و دخمه را ترک کردم. من او را نکشتم و شاید فرد دیگری بعد از ما وارد دخمه شده و او را کشته است.

در ادامه مشخص شد رسول دارای سه سابقه کیفری به اتهام اخاذی و سرقت از معتادان است. او در مورد جرایمش گفت: من همراه دو همدستم با شناسایی معتادان بی‌خانمان پول و تلفن همراهشان را سرقت می‌کردیم.

با اعترافات مظنون اصلی جنایت او برای تحقیقات بیشتر با دستور محسن مدیرروستا بازپرس جنایی پایتخت بازداشت شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها