مرد چوپان که متهم به قتل مرد کر و لال است، در جلسه محاکمه منکر اتهامش شد.
کد خبر: ۸۶۲۴۱۷
انکار قتل مرد کر و لال در دادگاه

به گزارش جام‌ جم ، رسیدگی به این پرونده از 19 اردیبهشت امسال و همزمان با گزارش قتل مردی در منطقه شریف‌آباد استان تهران در دستور تیم جنایی قرار گرفت. ماموران پس از حضور در محل با جسد علی 45 ساله در حالی که با شلیک گلوله به قتل رسیده بود، روبه‌رو شدند.

بررسی‌ها نشان داد، علی و همسرش هر دو کر و لال بودند که برای تفریح به منطقه‌ای سرسبز در حاشیه جاده آمده بودند. آنها در حال صرف غذا بودند که مردی نقابدار با تهدید سلاح از علی می‌خواهد هرچه پول دارد به او تحویل دهد، اما با مقاومت علی، پس از شلیک به او از محل فرار کرده بود.

در ادامه، مردی جوان به عنوان مظنون دستگیر و در بازرسی از خانه او یک قبضه سلاح کشف شد. کارشناسان پس از بررسی‌های لازم اعلام کردند، به تازگی از این سلاح شلیک شده است.

در حالی که تحقیقات از مرد جوان ادامه داشت، کارآگاهان به چوپانی که حوالی محل قتل حضور داشته، مشکوک شده و او را دستگیر کردند. همسر مقتول پس از مشاهده مرد چوپان، او را به عنوان قاتل همسرش معرفی کرد.

تحقیقات از مرد چوپان به نام محسن ادامه یافت تا این که او به جرم خود اعتراف کرد و گفت: مرد کر و لال را با شلیک گلوله کشتم.

با تکمیل تحقیقات، پرونده برای محاکمه به شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و محسن دیروز پای میز محاکمه به ریاست قاضی حسین اصغرزاده قرار گرفت.

در ابتدای این جلسه، فرزندان مقتول برای قاتل پدرشان درخواست قصاص کردند. سپس رئیس دادگاه با تفهیم اتهام به محسن از او خواست به دفاع از خود بپردازد.

متهم به قتل وقتی در جایگاه قرار گرفت، گفت: من روزی 300 تا 400 هزار تومان درآمد دارم و هیچ نیازی به سرقت نداشتم. من دو سلاح داشتم که کارشناسان اعلام کردند از آنها شلیکی نشده است. اعترافات قبلی من هم تحت فشار بازجویی بود و هیچ‌گاه مرتکب قتل نشده‌ام.

پس از آخرین دفاعیات متهم قضات دادگاه برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها