بهترین فردی که می‌تواند درباره سه شکست پیاپی تیم ملی والیبال در جام واگنر صحبت کند، کواچ سرمربی این تیم است و به نظر من باید با صداقت کامل در این باره توضیح دهد.
کد خبر: ۸۲۹۴۷۶
نباید ترس ژاپن می‌ریخت

در حالی که تیم ملی خود را برای حضور در جام‌جهانی آماده می‌کند، باید دید سطح آمادگی بازیکنان ما چگونه بوده و نگاه آنها به این رقابت‌ها چه بوده است؟ آیا اساسا این رقابت‌ها برایشان اهمیتی داشته یا نداشته است؟
صرف نظر از این پرسش‌ها، هر چند باخت برابر لهستان قهرمان جهانی و فرانسه قهرمان لیگ جهان می‌تواند قابل پذیرفتنی باشد اما باخت مقابل ژاپن که ما حتی با 60 درصد توان واقعی تیممان می‌توانیم شکست‌شان دهیم، جای تعجب دارد و البته باخت 3 بر صفر به این تیم خود بیشتر جای بحث دارد. هرچند ما بازی را ندیده‌ایم و نمی‌توانیم به ارزیابی فنی شرایط تیم بپردازیم اما مهم‌ترین نکته منفی حضور و نتایج تیم ملی در رقابت‌های جام واگنر همین باخت برابر ژاپن می‌تواند باشد زیرا ژاپن به دلیل نتایج و عملکرد خوب دو،‌سه سال اخیر تیم ملی ایران حسابی از تیم ما حساب می‌برد و حیف شد با این نتیجه ترس آنها از تیم ما ریخت و این موضوع می‌تواند در جام جهانی برای ما دردسرساز باشد.

معتقدم بازیکنان و تیم ما چنان حرفه‌ای هستند که این نتایج نمی‌تواند روی روحیه کلی تیم برای جام‌جهانی تاثیر داشته باشد زیرا ما قبلا به لهستان و فرانسه باخته‌ایم و نتیجه دور از ذهنی رقم نخورده است. از طرفی تیم ما در همین لیگ جهانی با نتایج ضعیف آغاز کرد، در ادامه اوج گرفت و پس از چندی دوباره دچار افت محسوس شد بنابراین نتایج تیم ملی در رقابت‌های مختلف نمی‌تواند و به عبارتی نباید موجب تزلزل روحیه تیم شود.

محمد ترکاشوند

ملی‌پوش سابق والیبال

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها