درباره تغییر موضع ایران در قبال رژیم صهیونیستی

افخم ادعای وزیر خارجه انگلیس را رد کرد

مرضیه افخم سخنگوی وزارت امور خارجه سفر وزیر خارجه انگلیس به ایران را « در چارچوب تعامل سازنده و احترام متقابل» ارزیابی و اظهار امیدواری کرد تلاش برای جبران گذشته از اولویت های این مرحله از روابط باشد.
کد خبر: ۸۲۹۳۵۸
افخم ادعای وزیر خارجه انگلیس را رد کرد

سخنگوی وزارت امور خارجه در پی سفر دو روزه وزیر خارجه انگلیس به تهران و گشایش همزمان سفارت دو کشور ایران و انگلیس در تهران و لندن پس از گذشت چهار سال به ایرنا گفت: سفر وزیر خارجه انگلیس به ایران در چارچوب سیاست تعامل سازنده و بر مبنای اصل مهم احترام متقابل انجام شد که فصل دیگری در روابط میان دو کشور خواهد بود.

افخم اظهار امیدواری کرد: تلاش برای درک بهتر و عمیق تر از سیاست های جمهوری اسلامی ایران و تلاش برای جبران گذشته جزء اولویت های این مرحله از روابط باشد .

سخنگوی وزارت امور خارجه خاطرنشان کرد در طول اقامت هاموند در تهران علاوه بر بررسی ظرفیت های همکاری دو جانبه , پیرامون تحولات منطقه و بحران های منطقه ای و بین المللی نیز گفتگو و تبادل نظر صورت گرفته است.

وی اظهار داشت : مسئولین کشورمان در جریان این سفر مواضع اصولی و ثابت کشورمان در قبال تحولات منطقه ای را که بر مقابله همه جانبه با تروریسم و اشغالگری و افراطیگری تاکید دارد مطرح کردند.

افخم همچنین برخی اخبار مبنی بر انجام مذاکرات درباره رژیم صهیونیستی و موضع متفاوت تهران در خصوص این رژیم را رد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها