مرد جوان که از اعتیاد خواهرش خسته شده بود، او را در خواب با پتو خفه کرد اما خیلی زود راز جنایتش فاش شد.
کد خبر: ۸۲۸۰۲۴
راز‌گشایی از قتل دختر معتاد

به گزارش جام‌جم، هفته گذشته مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان شهریار در غرب استان تهران تماس گرفت و از یک راز جنایت خانوادگی پرده برداشت و گفت در یک مجلس خانوادگی شنیده مرد جوانی، خواهر 28 ساله‌اش را کشته است. ماموران با اطلاع از این موضوع پرونده‌ای تشکیل داده و با هماهنگی قضایی بازپرس حسینی از شعبه سوم دادسرای این شهر تحقیقات برای بررسی صحت موضوع را آغاز کردند.

کارآگاهان جنایی ابتدا به محل زندگی خانواده دختر جوان اعزام شده و به طور نامحسوس به تحقیقات محلی اقدام و اطلاع پیدا کردند دختر جوان دهم تیر امسال در خانه فوت کرده و خانواده‌اش اعلام کرده‌اند او به مرگ طبیعی مرده و جسدش را دفن کرده‌اند. دختر جوان شیشه مصرف می‌کرده و همیشه با خانواده اش اختلاف داشته است. همین سرنخ‌ها کافی بود تا احتمال قتل دختر جوان قوت پیدا کند. در ادامه تحقیقات مشخص شد، خانواده وی ابتدا پرونده‌ای در رابطه با مرگ مشکوک فرزندشان در کلانتری محله مطرح کرده‌اند اما با توجه به این که از زمان مرگ دختر جوان ساعت‌ها گذشته بوده، علت دقیق مرگ مشخص نشده است.

در شاخه دیگری از تحقیقات کار آگاهان جنایی با کشف سرنخ‌هایی متوجه شدند پیش از مرگ دختر جوان، برادرش دست به خودکشی زده که همسرش او را به مرکز درمانی رسانده و نجات یافته و این مرد پس از مرگ خواهرش دیگر در محله مشاهده نشده بود.

در ادامه تحقیقات کارآگاهان مادر و عموهای مقتول را به پلیس آگاهی احضار کردند که آنها در بازجویی گفتند از کسی شکایت ندارند و دختر جوان به مرگ طبیعی فوت کرده اما نحوه بیانشان طوری بود که پلیس بیشتر به آنها شک کرد.

ماموران این‌بار جداگانه این افراد را بازجویی کردند تا این‌که سرانجام قفل سکوت مادر مقتول شکست و به جنایتی که پسرش مرتکب شده بود، اعتراف کرد و گفت: دخترم مدتی بود گرفتار اعتیاد شده و شیشه مصرف می‌کرد و با افراد نابابی هم رفت و آمد می‌کرد.

وی خاطرنشان کرد: حتی روزها او را در خانه حبس می‌کردیم تا شاید کمتر سراغ مصرف شیشه و دوستان ناباب برود اما بی‌فایده بود تا این که پسرم نقشه قتل او را طراحی و اجرا کرد. روز حادثه برای انجام کاری به خانه یکی از اقوام رفته بودم ودخترم در خانه تنها بود. شب هنگام که بازگشتم با جسد او رو به رو شدم. چند روز پس از خاکسپاری، پسرم که بشدت از کشتن خواهرش دچار عذاب وجدان شده بود، گفت که خواهرش را کشته است. باورم نمی‌شد او دست به این جنایت زده است. از طرفی دخترم را از دست داده و داغدار بودم و نمی‌خواستم پسرم را هم از دست بدهم.

متهم به قتل پس از افشا شدن راز قتل، شامگاه چهارشنبه بیست و هشتم مرداد امسال در خانه‌اش دستگیر شد.

مرد جوان با انتقال به پلیس آگاهی گفت: خواهرم شیشه مصرف می‌کرد و با این کارهایش آبروی خانواده‌مان را برده بود. چند بار خودکشی کردم تا از این بی‌آبرویی خلاص شوم اما ناکام ماندم. بعد تصمیم به کشتن او گرفتم البته کسی از این ماجرا خبر نداشت. روز حادثه پس از خارج شدن مادرم از خانه، با کلیدی که داشتم وارد خانه شدم. خواهرم خوابیده بودم. پتویی را روی دهانش گذاشتم و او را خفه کردم و به خانه ام بازگشتم. چند روز بعد از مراسم خاکسپاری دچار عذاب وجدان شدم و ماجرای کشتن خواهرم را برای خانواده‌ام بازگو کردم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
۰
۰
در اعتیاد یك فرد اول خانواده + محیط زندگی +اجتماع +نهادهای زیربط (روزی یك زاهد خدا پرست در عالم مكاشفه دید روز قیامت است و با لباس سفید و زیبایی در حال وارد شدن به بهشت هست كه ناگاه یك قطره خون از آسمان روی لباسش چكید حكمت آن را جویا شد ندا آمد فلان كس كه در محله شما مرد تو هم به اندازه یك قطر مقصر بودی)این یك داستان و تمثیل است ولی جای تعمل دارد
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها