آیت‌الله علم‌الهدی با بیان اینکه شرایط فعلی کشور مانند زمان قبول ولایتعهدی امام رضا (ع) است، گفت: ما باید از توافق هسته‌ای برای ترویج استکبارستیزی استفاده کنیم نه اینکه فرهنگ غربی بر کشور ما نفوذ کند و سفره مک‌دونالد در کشور ما پهن شود.
کد خبر: ۸۲۷۸۴۴
نباید سفره مک‌ دونالد در ایران پهن شود

به گزارش فارس ، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد در بارگاه منور رضوی، اظهار کرد:امروز توافقی که به وجود آمده حالا چه تصویب شود و چه نشود ما باید این فرصت را به ابزاری برای استکبارستیزی تبدیل کنیم و مقام معظم رهبری هم با بیان نرمش قهرمانانه بر همین امر تاکید دارند که امام رضا (ع) هم از نرمش قهرمانانه برای پیشبرد اهداف خود استفاده کردند.

وی گفت: باید از این طریق برای توسعه استکبارستیزی استفاده کنیم و به وسیله این توافق به دنیا نشان دهیم که می‌توانیم در برابر ظالمان زمان پیروز باشیم و مطابق گفته مقام معظم رهبری به هیچ وجه به وسیله این توافق اجازه نفوذ به غرب داده نمی‌شود.

امام جمعه مشهد ادامه داد: به امید خدا فناوران صنایع نظامی ما در صنعت دفاعی بیشتر فناوری موشکی را پیاده‌سازی می کنند آنچنان که چشمان دشمن را در سراسر دنیا کور کند این فناوری را ادامه می‌دهند و مسئولان سیاست خارجی ما هم بر این امر تاکید کرده‌اند که در ارتباط با پیشرفت‌های موشکی هیچ ماده الزام‌آوری وجود ندارد.

وی تاکید کرد: ما قدرت خود را روزبه‌روز بیشتر می‌کنیم تا با استکبار جهانی مبارزه کنیم و آنان تصور نکنند که با توافق ما دست از حمایت مستضعفان جهان برمی‌داریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
مشهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
۰
۰
اقای امام جمعه مشهد چرا انقدر هتل ها در مشهد گرون هستند
سلام
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
۰
۰
مگر قرار نبود نفت بر سر سفره ها بیاید، چرا بابك زنجانی ها و مرتضوی ها و پهلوان مقدم ها و مهدی هاشمی ها و.... ایجاد شدند و خوردند و رفتند آنموقع شما كجا بودید كه واكنش نشان بدهید، اما حالا به ورود مك دونالد به سفره مردمی كه بیشترشان پول خوردن فلافل را ندارند واكنش نشان میدهید
REZA
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
۰
۰
راستی فرزندان مقامات هم سربازی میرند؟برای مسافرت مجبورند تو چادر بخوابید و نون و پنیر بخورید یا حقوقتون تا 10 برج میرسه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نیازمندی ها