متهمان به ۵۰ فقره سرقت اعتراف کردند

دستگیری باند سارقان زورگیر در شهریار +عکس

رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران از انهدام باند سارقان منزل با ده‌ها فقره سرقت خبر داد.
کد خبر: ۸۲۷۷۴۹
باند سارقان منازل منهدم شد

به گزارش ایسنا، سرهنگ منصور خدادادی گفت: چندی پیش فردی به کلانتری 16 اندیشه مراجعه و اظهار کرد که در حین برگشت به خانه متوجه شده حفاظ و در ورودی خانه‌اش تخریب و از آن سرقت شده است و سرقت دیگری نیز به همین شیوه از طبقه بالایی خانه‌اش انجام شده است.

وی با بیان اینکه بررسی موضوع به صورت جدی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت، افزود: با توجه به وقوع سرقت‌های متعدد در شهریار و اندیشه و بررسی های به‌عمل آمده از منازل سرقت شده، مشخص شد که اکثر سرقت ها به یک شیوه و شگرد صورت گرفته است.

رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران با بیان اینکه با در تصاویر ضبط شده آیفون تصویری چهره یکی از سارقان شناسایی شد، افزود: در تحقیقات به‌عمل آمده مشخص شد نامبرده در محدوده مشیریه تهران سکونت دارد که بلافاصله یک تیم از عوامل پلیس به آدرس اعلامی اعزام و در تحقیقات اولیه اتومبیل متهم شناسایی شد.

سرهنگ خدادادی گفت: پس از تحت نظر گرفتن وی، متهم با همان خودرو و به اتفاق چند نفر از همدستانش برای سرقت منزل به شهرک وایین رفتند که در حین سرقت، متهم داخل منزل دستگیر و سایر همدستانش متواری شدند.

به گزارش ایسنا، رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران افزود:‌ با توجه به شناسایی اعضای این باند و انجام تحقیقات فنی، سه نفر دیگر از همدستان متهم نیز شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند.

به گفته سرهنگ خدادادی، متهمان در بازجویی اولیه با توجه به دلایل و مدارک لب به اعتراف گشودند و بیان کردند به اتفاق دو تن دیگر از دوستانشان سرقت‌های متعدد منزل در شهرهای اندیشه، وایین، شهریار و تهران به صورت تخریب حفاظ و در ورودی، پنجره و بالکن انجام داده و اموال مسروقه را در تهران می‌فروختند.

این مقام انتظامی افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها