انهدام باند سارقان حرفه‌ای

«رضا چهار دست» دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان گرگان از انهدام باند سارقان حرفه‌ای معروف به «رضا چهار دست» در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۸۵۷۳۴
«رضا چهار دست» دستگیر شد

سرهنگ شعبان غربا، فرمانده انتظامی شهرستان گرگان گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی این شهرستان، باند سارقان منزل در گرگان متلاشی شد.

وی افزود: در پی افزایش سرقت‌های منزل در سطح شهرستان و کسب اخبار و اطلاعات مبنی بر نقش داشتن فردی معروف به «رضا چهار دست» در انجام این سرقت‌ها، دستگیری این فرد در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان گرگان قرار گرفت.

سرهنگ غربا تاکید کرد: در تحقیقات اولیه مشخص شد این فرد در روزهای گذشته اموال مسروقه‌ای را به یکی از مالخران معروف منطقه فروخته است.

فرمانده انتظامی شهرستان گرگان تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی توسط ماموران، ۴ مخفیگاه متهم شناسایی و با هماهنگی قضایی تحت نظر قرار گرفت.

سرهنگ غربا گفت: در روند انجام تحقیقات، ماموران دریافتند که این فرد توسط ماموران انتظامی شهرستان «کردکوی» دستگیر شده و در حال حاضر در زندان بسر می‌برد که با هماهنگی مرجع قضایی، متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی به پایگاه پلیس آگاهی شهرستان گرگان منتقل شد.

وی افزود: در تحقیقات تکمیلی، رضا چهار دست به انجام ۵۶ فقره سرقت منزل در شهرستان گرگان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان گرگان گفت: متهم در تشریح اعترافات و نحوه انجام سرقت نام ۲۱ نفر از همدستان و اعضای باندش را به پلیس اعلام کرد که با هماهنگی مرجع قضایی از ۴ مخفیگاه متهم طی یک عملیات همزمان پلیسی و غافلگیرانه بازرسی لازم انجام شد که تمامی همدستان متهم دستگیر و ۲۷ قلم انواع لوازم منزل سرقتی از قبیل آبگرمکن، کولر گازی، یخچال و فریزر، مانیتور و کیس رایانه، کپسول آتش‌نشانی، وسایل و قطعات آسانسور و همچنین یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی افزود: همچنین از متهمان دستگیر شده مقادیری مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه نیز کشف و ضبط شد.

سرهنگ غربا خاطر نشان کرد: از تمامی صحنه‌های سرقت، بازسازی صحنه انجام شد و متهمان پس از تشکیل و تکمیل شدن پرونده، به همراه مستندات و اعتراف متهمان، برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضایی شدند.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها