مجتبی واحدی در مطلبی در صفحه فیس بوکش تصویری از خود و دختر بی حجابش را به انتشار عموم گذارده است.
کد خبر: ۸۲۷۰۳۳
کشف حجاب دختر مشاور ارشد کروبی

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی واحدی مشاور ارشد مهدی کروبی از سران فتنه که هم اکنون در خارج از کشور به سر می برد در مطلبی دست به انتشار عکس خود و دختر بی حجاب وی در صفحه فیس بوکش زد.

وی مدت های مدیدی سمت هایی هم چون ریاست دفتر کروبی و مشاور رسانه ای او را بر عهده داشته و در طول سال های پس از فتنه به عنوان مشاور ارشد و سخنگوی مهدی کروبی به مصاحبه با رسانه های ضد انقلاب پرداخته است.

واحدی به بهانه روز دختر اقدام به انتشار عکسی از خود در کنار دخترش نموده و این روز را به عطیه واحدی تبریک گفته است. تصویر فوق چهره بی حجاب دختر بالغ واحدی را نشان داده که در واقع گواه بر عدم تقید مذهبی عناصر وابسته به فتنه 88 می باشد. این در حالی است که در طول ماه های فتنه مدام سران فتنه و عوامل موثر آن ها بر تدین خویش و پایبندی شان برای گمراهی عموم مردم تاکید می نمودند.

چرا موصل سقوط کرد؟

نخست‌وزیر سابق عراق در واکنش به اتهامات وارده به وی از سوی کمیته مسئول تحقیقات درباره علل سقوط موصل، سقوط این شهر را نتیجه توطئه میان آنکارا و اربیل دانست.

به گزارش پایگاه خبر شبکه العالم ، نوری مالکی، نخست‌وزیر سابق عراق تاکید کرد: سقوط موصل نتیجه توطئه‌ای از سوی اربیل بود که با همکاری ترک‌ها و دستگاه اطلاعات آنکارا صورت گرفت.

کمیته ویژه تحقیقات موصل اخیراً 36 مسوول عراقی را در سقوط موصل به دست داعش مقصر دانست که نوری مالکی یکی از این مسوولان است.

پارلمان عراق روز دوشنبه و در میان تهدید نمایندگان ائتلاف نوری مالکی به استعفا از پارلمان، پرونده سقوط موصل را به دادستانی کل ارجاع داد.

همچنین نمایندگان ائتلاف دولت قانون به رهبری نوری مالکی از سلیم جبوری، رئیس پارلمان عراق خواستند نام وی را از لیست متهمان حذف کند اما سلیم جبوری، تاکید کرده بود که نمی‌توان نام هیچ فردی را از گزارش کمیته تحقیقات سقوط موصل حذف کرد.

ائتلاف اسراییلی-عربی رسما اعلام می شود

روزنامه "رای الیوم" به نقل از رسانه صهیونیستی "معاریو" نوشت: «در سپتامبر پیش رو، بنیامین نتانیاهو برای ایراد سخنانی در مجمع عمومی سازمان ملل حضور پیدا خواهد کرد.»

به گزارش جام نیوز، این روزنامه الکترونیکی که از لندن بروز رسانی می شود، در ادامه افزود: «این سخنرانی بهترین فرصتی خواهد بود تا نتانیاهو تشکیل ائتلاف اسراییلی-عربی را رسما اعلام کند تا تهدیدهای مشترک این ائتلاف از سوی ایران کاسته شود.»

رای الیوم در ادامه نوشت: «وجود تنش هایی که میان محور شیعی و محور سنی وجود دارد ائتلاف اسراییلی-عربی را به منصه ظهور خواهد رساند. اعراب از ایران می ترسند؛ چرا که از این مسئله نگرانند مبادا اقتدار این کشور نظام های حاکم سنی در منطقه را فرو‌بپاشد.»

این روزنامه در ادامه افزود: «اسراییل آمادگی دارد تا حمایت های اطلاعاتی از اعراب بکند و در زمینه حملات هوایی و جنگ سایبری برای مقابله با ایران شیعی در کنار آنها باشد.»

رای الیوم در پایان خاطرنشان کرد: «اگر قرار باشد آمریکا با ایران متحد شود، اسراییل باید مقابل این همپیمانی بایستد و به نفع کشورهای عربی و حاکمان سنی معتدل با ایران مقابله کند.»

مصاحبه ابتکار با بی بی سی علیرغم منع وزارت ارشاد

سایت شبکه ی تلویزیونی بی بی سی فارسی اقدام به انتشار عکس و متن مصاحبه ی معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور با خبرنگار این شبکه کرد. رئیس سازمان محیط زیست ایران در این مصاحبه پیرامون نقش ایران در منطقه، روابط ایران و همسایگانش، توافق وین و اهرمی که این توافق در برابر سایر گروه های سیاسی در اختیار اصلاح طلبان قرار می دهد، صحبت کرده است. بی بی سی همچنین نوشته که «او فاش کرد که کشورش برای "برقراری دیالوگ" از طریق کانال های دیپلماتیک با عربستان سعودی تلاش کرده است.»

دو روز پیش، علی جنتی وزیر ارشاد دولت یازدهم تاکید کرده بود که مسئولان از مصاحبه با بی بی سی منع شده اند. جنتی این پاسخ را در برابر انتقادات نسبت به صدور مجوز فعالیت بی بی سی فارسی در تهران بیان کرد. او با تاکید بر اینکه به هیچ وجه از BBC فارسی برای حضور درایران دعوت نشده است، اظهار داشت: «حتی مسئولان نظام نیز از مصاحبه با آن منع شده اند.»

جنتی قبل تر هم توضیح داده بود که مجوز و ویزای خبرنگاران بی بی سی فارسی ۳ تا ۱۰ هست و نهایتا ۴ روز می توانند به گرفتن گزارش در ایران اقدام کنند. این اولین بار پس از فتنه ی سال ۸۸ بود که به خبرنگاران بی بی سی مجوز حضور در ایران داده شد.

گفته شده خبرنگاران بی بی سی قصد ساخت مستندی در مورد توافق هسته ای ایران را دارند. با این حال باید دید نسبت به مصاحبه رئیس سازمان محیط زیست با بی بی سی علیرغم منع این کار توسط وزارت ارشاد، چه واکنشی به این مصاحبه نشان داده خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
وحدت
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
۰
۰
خجالت بكشید با این چیزهایی كه از زندگی خصوصی مردم پخش میكنید و به اسم خبر منتشرش می كنید. از خدا بترسید.
پویا
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
۰
۰
آخه شما برید اون عكسو ببینید خیلی چیز ساده ای و معمولی هست
جوری نوشتید كشف حجاب مردم فكر میكنند با چه آرایشی هست و كجا هست
ژاپن و آمریكا دارن به چی فكر میكنند كشور ما هنوز قفله توی كشف حجاب
ك
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
۰
۰
واقعا برایتان متاسفم ، خیلی ...
عادل
Australia
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
۰
۰
دختران و نوه های ..... رو هم بگید لطفا كه كشف حجاب كردن ، خودتون بهتر می دونید كیا هستن
عرم
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
۰
۰
باسلام. به خاطر چی این همه توی كارهای شخصی مردم دخالت میكنین . نمیدوم یك روز عكس هنرپیشه زن ور میزارین ویك روز هم فلان ورزشكارو . تورا به خدا فقط به فكر مردم باشین و از گرانی و بی پولی مردم گرسنه وبدبخت حرف بزنین تاشاید به درد بخوره ومسئولین را به فكر بندازه . شاید فرجی بشه
رامین
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
۰
۰
بچه های خوبی باشید و از این خبرا نگذارید....مردم حساسن....خیلی حساس....

نیازمندی ها