محسن هاشمی رفسنجانی می‌گوید: حرف‌ها علیه خانواده هاشمی از زمان اصلاحات شروع شد و سال 84 در رقابت انتخاباتی با مصطفی معین به اوج خود رسید.
کد خبر: ۸۲۵۹۴۳
محسن از حاشیه‌های خانواده هاشمی می‌گوید؛ دست به سرچ حاج آقا قوی است

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هفته نامه چلچراغ، محسن هاشمی رفسنجانی که معاون عمرانی دانشگاه آزاد است و البته در میان فرزندان هاشمی کمتر حاشیه در اطراف خود داشته، از علاقه «آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی» به تکنولوژی و استفاده از فضای مجازی گفته است و در خصوص "حاج آقا" می‌گوید که «خودشان هم سایت‌ها را مرور می‌کنند، هم دست به سرچشان قوی است»

اما محسن هاشمی در پاسخ به این سوال که در ایران هیچ‌ خانواده‌ای مثل شما زیر ذره‌بین نیست، این قضیه چه حسی دارد؟ پاسخ می‌دهد: اوایل خیلی سخت بود، اوایل هی سعی می‌کردیم با شایعات مبارزه کنیم، اما الان دیگر کمی راحت شده‌ایم.

فرزند ارشد هاشمی رفسنجانی در خصوص آغاز این حرف‌ها و حدیث‌ها پشت سر خانواده هاشمی هم توضیح می‌دهد: در اصل از زمان اصلاحات شروع شد. وقتی ایشان برای انتخابات مجلس آمدند، به مذاق بخشی از بچه‌های مشارکت خوش نیامد. فکر می‌کردند حاج آقا مزاحم برنامه‌ریزی‌ها و کارهایشان می‌شود. آنها شروع کننده بودند و این قضیه ادامه پیدا کرد.

لاوروف خطاب به عادل الجبیر: احمق لعنتی!

روزنامه رای الیوم چاپ لندن در گزارشی از کنفرانس خبری سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه و عادل الجبیر همتای عربستانی او نوشت فعالان در فضای مجازی، ویدئویی متشر کرده اند که نشان می دهد لاوروف، عادل الجبیر را در کنفرانس خبری مشترک، احمق لعنتی خطاب کرده و این ویدئو بحث برانگیز شده است.

بنابر این گزارش، هنگامی که عادل الجبیر در کنفرانس خبری مشترک در حال سخن گفتن بود، لاوروف نمی دانست که میکروفون باز است و واژه «احمق های لعنتی» را به کار برده است.

با این حال ماریا زاخاروف سخنگوی وزارت خارجه روسیه چنین موضوعی را نپذیرفت و گفت نباید براساس لب خوانی قضاوت کرد زیرا خبرنگاران حاضر در کنفرانس، چنین مطلبی را بازگو نکرده اند و من نیز هیچگونه سخن ناسزایی از لاوروف نشنیدم.

با این حال رسانه های بین المللی و عربی در روزهای گذشته این خبر را به طور گسترده بازتاب داده اند.

خطیب مکه: داعشی‌ها سگ‌های جهنم‌اند!

امام جمعه مکه در سخنانی بی سابقه با "سگ جهنم " توصیف کردن عناصر داعش، به جوانان عربستان هشدار داد که فریب آن‌ها را نخورند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، امام جمعه مکه در سخنانی بی سابقه علیه داعش، به جوانان عربستان هشدار داد که فریب عناصر گروه تروریستی داعش را نخورند.

"صالح بن حمید" خطبه جمعه را به "داعش" اختصاص داد و به جوانان سعودی گفت عضویت در این گروه و یا کمک مالی به آن، به معنای مشارکت در قتل مسلمانان است.

بن حمید، با بیان اینکه همه علما به این نتیجه رسیده اند که داعش گروهی گمراه است، تأکید کرد که آنان همانطور که پیامبر (ص) فرمود، "سگهای جهنم" هستند.

اظهارات بی سابقه خطیب جمعه مکه ضد گروه تروریستی داعش برای هشدار به جوانان سعودی، درحالی است که شمار قابل توجهی از اعضای این گروه تروریستی تبعه عربستان سعودی هستند.

طبق اذعان رسانه‌های سعودی، بیشتر انتحاری‌های داعش نیز عربستانی هستند.

همفکری بیگانگان و اصلاح طلبان

عضو هیئت مؤسس جبهه یکتا با بیان اینکه افشاگری لدین نشان دهنده تبادل نظر و همفکری بیگانگان و اصلاح طلبان است، گفت: می طلبد اصلاح طلبانی که خود را وفادار به نظام می دانند، مرزبندی دقیق و شفاف خود را مشخص کنند.

سیدمحمد حسینی عضو هیئت مؤسس جبهه یکتا در گفت‌وگو با تسنیم، درباره افشاگری جدید مایکل لدین مشاور سابق شورای امنیت ملی آمریکا اظهار داشت: افشاگری این موضوع به دلیل اختلافات درونی آمریکایی ها بوده است؛ یعنی مایکل لدین در اعتراض به آقای شامر نماینده مجلس سنا این افشاگری را انجام داده است و این موضوع یک گوشه ای از مسائلی است که افشا شده و قطعاً موارد بیشتری وجود دارد.

وی ادامه داد: از آغاز فتنه این تحلیل وجود داشت که حوادث مربوط به فتنه 88، ماجرای معمولی و اعتراض به دولت و انتخابات نیست؛ بلکه حرکت سازماندهی شده ای است که از مدت ها قبل طراحی شده و همه عوامل مخالف با نظام اسلامی از جمله سلطنت طلب ها، منافقین، گروهک ها و عوامل خارجی دست در دست هم داده و علیه اصل نظام اسلامی حرکت کردند.

وزیر سابق ارشاد با بیان اینکه در فتنه 88 شعارها و روند کار نیز به سمت و سوی براندازی نظام بود، افزود: سند مایکل لدین این مطلب را اثبات می کند و اگر این مستندات و مدارک هم افشا نمی شد، حمایت های آمریکا از فتنه گران برای همگان روشن بود؛ در آن زمان آمریکایی ها رسانه های خود مانند بی بی سی، صدای آمریکا و شبکه های مجازی از جمله فیسبوک و توییتر را بسیج کرده بودند و همه آنها در خدمت جنبش سبز بود.

حسینی گفت: این افشاگری ها نشان می دهد که ارتباط دائمی میان بیگانگان و عوامل فتنه وجود داشته و دارد و هنوز هم برخی از عوامل این ارتباط را دارند؛ چون برخی از نیروهای افراطی اصلاح طلب مانند وزیر، وکیل، خبرنگار و برخی تئوری پردازان این جریان هم اکنون در اروپا و آمریکا با غربی ها همکاری دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
محمد
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
۰
۰
اینكه هاشمی رفسنجانی دست به سرچش در اینترنت خوبه الان نكته منفیه؟ یعنی با این پروپاگاندا كه راه انداخته اید خودتون بیشتر از همه در بازسازی چهره مخدوش كرده هاشمی موثرید!.
هاشمی رفسنجانی همون كسی بود كه .... باكمال سخاوت از خودش گذشت، مردم یادشون هست.
محمد
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
۰
۰
تعجبم كه چطور روسها كه همیشه جانب منافع خودشون رو میگیرند و هیچ اخلاقی در سیاست در پیش نمیگیرند، چی شده با رشوه وهابی ها سر ایران معامله نزدند؟؟؟؟.خوبه كه اونها هم این داعش پرور ها رو می‌شناسند
همی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
۰
۰
خدا كند این نظر من را آقای آیت الله اكبر هاشمی رفسنجانی لایك كنند چون دست به سرچشان قوی است.

نیازمندی ها