مردی که در جریان اختلاف با عمویش نقشه قتل او را طراحی و اجرا کرده بود، دستگیر شد.
کد خبر: ۸۲۶۹۲۸
قتل عمو برای انتقامگیری

به گزارش جام‌جم، ساعت 21 ششم مرداد امسال مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و از تیراندازی در یکی از خیابان‌های کمالان شهرستان علی‌آباد خبر داد.

ماموران با اعزام به محل حادثه مشاهده کردند مرد میانسالی با شلیک گلوله زخمی شده است که وی را به بیمارستان منتقل کردند، اما او ساعاتی بعد بر اثر شدت خونریزی تسلیم مرگ شد.

همزمان با شروع تحقیقات، کارآگاهان جنایی از طریق کارشناسان اسلحه‌شناسی مرکز بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی مطلع شدند گلوله‌ای که این مرد با آن کشته شده و پوکه به جا مانده در محل جنایت مربوط به یک سلاح شکاری است. در این مرحله از تحقیقات و با شناسایی هویت مقتول، با تحقیق از خانواده‌اش مشخص شد از مدت‌ها پیش میان مقتول و برادرش و نیز فرزندان این دو خانواده اختلاف بوده و درگیری‌هایشان همچنان ادامه داشته است.

در ادامه ماموران با تحقیق از شاهدان جنایت متوجه شدند آنها برادرزاده مقتول را ساعاتی پیش از جنایت همراه جوان دیگری در حالی که سلاحی به دست داشته در اطراف خانه مقتول دیده‌اند. پس از تیراندازی نیز اهالی دو مرد جوان را دیده‌اند که با یک دستگاه موتورسیکلت سراسیمه از محل فرار کردند. همین سرنخ‌ها کافی بود تا کارآگاهان جنایی مطمئن شوند برادرزاده مقتول در این جنایت نقش دارد. بنابراین برای دستگیری وی با هماهنگی قضایی به خانه‌اش اعزام شدند، اما اوآنجا نبود؛ به همین دلیل مخفیگاه‌های احتمالی متهم فراری به طور نامحسوس زیر نظر گرفته شد تا این که دو روز پیش او دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

متهم با اعتراف به قتل عمویش، گفت: برادرم به اتهام شرارت چندی پیش توسط پلیس دستگیر و زندانی شده بود. گمان می‌کردم عمویم در ماجرای لو رفتن مخفیگاه برادرم نقش دارد. بنابراین از او کینه به دل گرفتم و به دنبال فرصتی برای انتقام بودم تا این که نقشه قتل عمویم را طراحی و شب جنایت سلاحی را تهیه کردم و از دوستم خواستم مرا به خانه عمویم برساند. در کوچه عمویم را دیدم و با هم درگیر شدیم و در پی شدت گرفتن درگیری با سلاحی که داشتم او را هدف قرار داده و متواری شدم. با اطلاع از مرگ وی، زندگی پنهانی‌ام شروع شد. همدستم فقط مرا به محل جنایت رساند و در قتل نقشی نداشت.

با اعتراف متهم به قتل، او با قرار قانونی روانه زندان شد. در ادامه تحقیقات پلیسی همدست وی نیز دستگیر شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها