مظلومی: شرمنده هواداران شدیم

جام جم ورزشی: سرمربی استقلال می گوید تیمش در ادامه رقابت های لیگ برتر تلخی شکست برابر ذوب آهن را از دل هواداران پاک می کند.
کد خبر: ۸۲۵۸۲۱
مظلومی: شرمنده هواداران شدیم

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت باشگاه استقلال ، پرویز مظلومی بعد از شکست دو بر صفر استقلال برابر ذوب آهن در هفته سوم رقابت های لیگ برتر به سوالاتی پاسخ داد.

* ارزیابی کلی از این دیدار؟

بازی دو نیمه متفاوت داشت. ما در نیمه اول خیلی خوب بودیم و موقعیت های خوبی از دست دادیم. اگر موقعیت هایمان به گل تبدیل می شد، شکل بازی تغییر می کرد. ما در نیمه اول حریف را بسته بودیم. تیمی که گل نزند، به آن شکل هم گل می خورد. ما روی یک اشتباه ساده گل خوردیم و نظم تیمی ما بهم ریخت. چد موقعیت به حریف دادیم که خوشبختانه روز خوب رحمتی بود . ما در نیمه دوم اصلا خوب نبودیم و باید علت کاوی کنیم. من تعجب می کنم روی گل دوم که چرا داور خطایی که روی بازیکن ما شد را اعلام نکرد. بازیکنانمان باید جواب دهند که چرا انقدر راحت به حریف موقعیت داد. تیمی که دو گل اینگونه بخورد، سراسیمه حمله می کند و ذوب آهن هم در ضد حملات خیلی خوب حمله کرد. به ذوب آهنی ها تبریک می گویم و امیدوارم در ادامه جبران کنیم. باید از هواداران تشکر کنم. شرمنده آنها شدیم. بعد از باخت ما را مورد تشویق قرار دادند و قطعا این شکست را جبران می کنیم.

* حضور در هیات مدیره استقلال جهت پاسخگویی ؟

ان شاءالله هر وقت خواستند، حاضر می شویم و جواب می دهیم.

* دفاع کند استقلال؟

همانطور که گفتم، در نیمه اول نظم خوبی داشتیم اما در نیمه دوم آشفتگی زیادی در دفاع داشتیم. ذوب آهن در ضد حملات خیلی خوب است و وقتی ما به جلو رفتیم، خط دفاعمان باز شد و هر دو گلی که خوردیم روی اشتباهات فردی بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها