جام جم ورزشی: اسطوره فوتبال برزیل تصمیم به خداحافظی قطعی با فوتبال گرفته است.
کد خبر: ۸۲۵۵۷۹
ریوالدو بالاخره خداحافظی می کند

به گزارش جام جم ورزشی ، ریوالدو که از یک سال قبل در تیم دسته دومی موجی‌میریم برزیل بازی می‌کند و رئیس آن نیز است، اعلام کرد پیکار با لووردنسه آخرین بازی دوران ورزشی‌اش خواهد بود.

وی در مصاحبه‌ای گفت: از زمانی که به موجی‌میریم آمدم، به خواهش هواداران تلاش کردم به تیم کمک کنم. اما اکنون از نظر پزشکی شرایطی دارم که مجبورم مسابقات را با دارو و درد پیش ببرم که این فشار زیادی را به من وارد می‌کند.

ریوالدو که در جام جهانی ٢٠٠٢ کره و ژاپن با تیم کشورش فاتح مسابقات شد، در سال ٢٠١٤ و در حالی که خود مدیر باشگاه موجی‌میریم بود، تصمیم به کناره‌گیری کرد اما بعد از چندی در ژوئن سال ٢٠١٥ به تیم بازگشت و در کنار ریوالدینیو، فرزندش که ستاره تیم است، توپ زد تا به آن کمک کند.

وی که از سال ١٩٩١ تاکنون به صورت حرفه‌ای فعالیت می‌کند، بازی در تیم‌‌های سانتاکروز، کورینتیانس، پالمیراس، لاکرونیا، بارسلونا، آ.ث‌میلان،‌کروزیرو،‌المپیایکوس، آ.ک آتن، بنیادکار، سائوپائولو،‌ کابوسکورپ، سائوکتانو و موجی‌میریم را تجربه کرده است.


اسطوره‌ای که با برزیل قهرمان جهان شد، در جدال هفته نوزدهم لیگ دسته دوم کشورش، در سن ۴۳ سالگی از دنیای فوتبال برای همیشه خداحافظی می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها