جام جم ورزشی: سرمربی تیم نفت تهران گفت: از ابتدای لیگ برتر فوتبال امسال تاکنون روی مسیر بدشانسی قرار گرفتیم به رغم تلاش بسیار نتوانستیم به برتری در مقابل حریفان دست یابیم.
کد خبر: ۸۲۵۵۷۷
منصوریان: در مسیر بدشانسی قرار گرفتیم

علیرضا منصوریان پنج شنبه شب بعد از شکست تیمش در مقابل تیم سیاه جامگان خراسان در ورزشگاه ثامن الائمه (ع) مشهد افزود: بدنبال کسب مساوی بدون گل و کسب برتری به میدان آمده بودیم ولی نتوانستیم به اهداف از پیش تعیین شده دست یابیم.
به گزارش ایرنا ، وی ادامه داد: دز این مسابقه به دلیل اشتباهات فردی به موقعیتهای گل دست نیافتیم و قادر به باز کردن دروازه حریف خود نشدیم و حتی نتوانستیم از یک موقعیت مسلم پنالتی برای باز کردن دروازه حریف بهره بگیریم.
وی خاطر نشان کرد: داور این مسابقه خوب قضاوت کرد و مشکلی از این حیث وجود نداشت.
سرمربی تیم نفت تهران در خصوص افزایش خطاهای بازیکنان تیم خود بعد از گل نخست تیم سیاه جامگان گفت: به طور طبیعی هر تیم بعد از باز کردن دروازه خود با یک سری استرس هایی مواجه می شود و برای جبران موقعیتهای از دست رفته خود تلاش می کند.
منصوریان گفت: بازیکنان ما هم از این قاعده مستثنی نبودند و تحت فشار و استرس بسیاری برای جبران موقعیتهای از دست رفته خود قرار داشتند که متاسفانه شانس با ما یار نبود.
وی خاطر نشان کرد: هفته آینده بعد از مسابقه با تیم ملوان بندر انزلی در ادامه رقابتهای جام باشگاههای آسیا به مساف تیم الاهلی می رویم.

**درخشش بازیکنان ناشناخته سیاه جامگان
سرمربی تیم سیاه جامگان خراسان هم گفت: تعدادی از بازیکنان ناشناخته ما در لیگ برتر در این رقابت در مقابل تیم صاحب نامی مانند نفت تهران حضور موفقی داشتند و این برای ما مایه مباهات و مهم است.
رسول خطیبی در عین حال با اشاره به این که در طول بازی هیچ گونه اعتراضی به قضاوت داور مسابقه نکردم و بیشترین اعتراض من به نحوه بازی برخی از بازیکنان تیم خود بود، گفت: آنان می توانستند بازی به مراتب بهتری را از خود به نمایش بگذارند.
وی با اشاره به درگیری لفظی میلان بازیکن صربستانی تیم سیاه جامگان به داور مسابقه و اخراج وی گفت: ما اجازه نمی دهیم که کارتها و اقدامات بر روند مطلوب تیم ما ضربه بزند.
خطیبی گفت: کسب نخستین پیروزی در لیگ برتر در مقابل تیم نفت تهران برای ما بسیار حائز اهمیت بود.
سیاه جامگان که نخستین سال در رقابت های لیگ برتر حضور یافت، امروز توانست تیم صاحب نام و قدرت مندی مانند نفت تهران را که تنها نماینده ایران در رقابت های جام باشگاه های آسیا نیز هست، یک بر صفر شکست بدهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها