سالن‌های قدیمی سینما در تهران و شهرستان‌ها خاک می‌خورند

غبار فراموشی بر سالن‌های خاطره‌ساز

«نهنگ عنبر» 6 میلیاردی شد

در گیشه سینماها چه می‌گذرد؟

با گذشت حدود یک هفته از اکران فیلم‌های جدید در سینماهای کشور، همچنان این فیلم کمدی «نهنگ عنبر» است که پیشتاز فروش گیشه‌هاست و توانست به رکورد فروش شش میلیارد تومان دست یابد.
کد خبر: ۸۲۳۹۱۴

در میان فیلم‌های به نمایش درآمده در سالن‌های سینما، فیلم « نهنگ عنبر» مورد اقبال مخاطب است و شب گذشته بعد از گذشت 12 هفته از نمایش فیلم به فروش 70 میلیون تومان در تهران نائل آمد و در کل فروش آن شش میلیاردی شد. فیلم «دوران عاشقی» هم با آن‌که حدود یک هفته است به سینماها آمده، نظر مخاطبان را به خود جلب کرده است و شب گذشته این فیلم نیز در تهران به فروش 70 میلیون تومان رسید. این فیلم در همین مدت کوتاه 570 میلیون تومان فروش داشته و نشان داده است که از میان فیلم‌های اجتماعی که از ابتدای سال به نمایش درآمده بهتر توانسته با مخاطب ارتباط برقرار کند.

امیر قطبی، مدیر فروش دفتر پخش فیلمیران درهمین رابطه به فارس گفت: فیلم سینمایی «نهنگ عنبر» با در اختیارداشتن 26 سالن سینما به فروش چهار میلیارد و 350 میلیون تومان در تهران رسیده است و در شهرستان هم یک میلیارد و 800 میلیون تومان فروش داشته که فروش کل فیلم شش میلیارد و 150 میلیون تومان شده است.

او در ادامه درباره فروش فیلم «دوران عاشقی» هم توضیح داد: این فیلم با توجه به موضوع اجتماعی که دارد توانسته با اقبال مواجه شود و به فروش 430 میلیون تومانی در تهران و 140 میلیونی در تهران دست یابد.

دفتر بامدادفیلم هم فروش «عصریخبندان» را یک میلیارد و 120 میلیون تومان در تهران و 500 میلیون تومان در شهرستان اعلام کرد.

خزاعی، مدیر فروش پخش نور تابان درباره فروش فیلم «گینس» ساخته محسن تنابنده هم گفت: تاکنون فروش فیلم در تهران یک میلیارد و 855 میلیون تومان و در شهرستان‌ها 845 میلیون تومان بوده است که مجموع آن دو میلیارد و 700 میلیون تومان می‌شود.

«مردن به وقت شهریور» و «خداحافظی طولانی» هم دو فیلم دیگر جدید اکران سینماهاست که هنوز آمار رسمی از فروششان اعلام نکرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها