با کسب 2 مدال طلا، 4 نقره و یک برنز

ووشوکاران جوان ایران نایب قهرمان آسیا شدند

ووشو قهرمانی آسیا - چین؛

زهرا کیانی بازهم طلا گرفت

روز دوم از رقابتهای ووشو قهرمانی رده های سنی آسیا با تداوم درخشش نمایندگان اعزامی کشورمان و کسب دومین مدال طلا زهرا کیانی همراه بود.
کد خبر: ۸۲۳۸۶۱
زهرا کیانی بازهم طلا گرفت

در ادامه این مسابقات که به میزبانی چین در شهر "شیلین هوت" جریان دارد زهرا کیانی موفق شد دومین طلای تیم اعزامی ایران و خودش را کسب کند. کیانی که روز گذشته در فرم "چانگ چوان" موفق به کسب مدال طلا شده بود امروز هم نمایشی تحسین برانگیز در فرم "چیانگ شو" داشت تا با ثبت امتیاز ۹.۳۵ به مدال طلا دست یافت.

"پی پینگ" از چین تایپه با امتیاز ۹.۲۸ در این فرم بعد از نماینده کشورمان نقره گرفت و "روی شین" از مالزی با امتیاز ۹.۱۶ برنز گرفت. کیانی در اجرای یک فرم دیگر به روی تالو فیلد خواهد رفت تا شانس کسب سومین مدال را داشته باشد.

مهدی مختارپور دیگر تالو کار تیم ملی کشورمان بود امروز به مدال رسید. وی فرم "جین شو" امتیاز ۹.۴۵ را کسب کرد و برنز گرفت در این فرم "خان" از ویتنام و "کولین" از سنگاپور به تریب مدالهای طلا و نقره این فرم را کسب کردند. محمدرضا جعفری در فرم "دائو شو" با امتیاز ۹.۱۴ هفتم شد. نفرات چین، مالزی و اندونزی موفق شدند سکوهای برتر را به نام خود کنند.

طاها بدیعی هم دیگر مدال برنز امروز تیم ملی کشورمان را کسب کرد. وی برای اجرای فرم "جین شو" به روی تالو فیلد رفت و با ثبت امتیاز ۹.۱۹ برنز گرفت. ووشوکاران اندونزی و ژاپن بالاتر از بدیعی طلا و نقره گرفتند.

ووشو ایران تا اینجای کار موفق به کسب دو مدال طلا توسط زهرا کیانی ، دو نقره توسط گلشنی و شاکری ، سه مدال برنز توسط بنی طالبی ، بدیعی و مختار پور شده است.

هشتمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان ووشو آسیا با حضور نمایندگان ۲۳ کشور در چین جریان دارد. (مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نرم افزار موبایل
-
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
۰
۰
ورزش مال مردهاست ،كار زن اینه كه فرزند رو تربیت كنه و به امور زندگی برس ...
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها