گفت‌وگو با پروانه نجاتی، شاعری از سرزمین حافظ و سعدی

شعر جوان باغبانی می‌خواهد

فرهنگسرای تهران با حضور علاقمندان ادبیات برگزار می کند

آرایه های ادبی در کوچه باغ های شعر پارسی

با هدف جذب و پرورش استعدادهای ادبی جوان و حفظ و احیای فرهنگ و ادبیات ایران، دوره های رایگان آرایه های ادبی و فنون شعر فارسی با عنوان «در کوچه باغ های شعر پارسی» برای علاقمندان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۲۲۲۸۱
آرایه های ادبی در کوچه باغ های شعر پارسی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای تهران و مدیریت فرهنگی هنری منطقه 22، این دوره های ادبی ویژه تمامی علاقمندان، به ویژه دانشجویان و متقاضیان آزمون سراسری است و در چهار دوره، مباحث مربوط به علوم بدیع، عروض و قافیه، معانی و بیان به علاقمندان ارایه خواهدشد.

این گزارش می افزاید: دوره نخست با عنوان علم بدیع 19 مرداد ماه جاری آغاز می شود و شامل 12 جلسه دوساعته است و به مباحثی همچون تاریخچه علم بدیع، بدیع لفظی و بدیع معنوی پرداخته خواهد شد.

بر اساس این گزارش نشست های «در کوچه باغ های شعر پارسی» زیر نظر استاد علی اصغر فراز، محقق، شاعر و کارشناس ارشد زبان و ادبیات فارسی برگزار می شود.

علی اصغر فراز مدرس علوم بلاغی در ادبیات فارسی و موسس و رئیس انجمن ادبی شعر و ادب بوستان است.

عضو هیات امناء بنیاد بین المللی استاد شهریار، رئیس انجمن شعر و ادب فرهنگ و ارشاد اسلامی شمال تهران و دبیر چندین همایش داخلی و بین المللی ادبی از دیگر فعالیت ها و سمت ها در رزومه ادبی وی است.

گفتنی است؛ جلسات دوره نخست آرایه های ادبی و فنون شعر فارسی دوشنبه ها از ساعت 17 تا 19 در محل فرهنگسرای تهران برگزار خواهد شد.

علاقمندان تا 18 مرداد ماه جاری فرصت دارند برای ثبت نام به نشانی انتهای بزرگراه حکیم غرب، سه راه دهکده المپیک، پشت دبیرستان پسرانه اندیشه، خیابان ساحل، بوستان باغ نو مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 44161118 تماس بگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها