«هفت» نیاز سینمای ایران است

پخش برنامه «هفت» از شبکه سه متوقف شده است، برنامه‌ای که از سال89 با موضوع بررسی سینمای ایران و نقد فیلم‌های در حال اکران به آنتن شبکه سه سپرده شد.
کد خبر: ۸۲۲۱۶۸

این برنامه در دوره‌‌های مختلف موافقان و مخالفان زیادی داشت. اما حالا که پخش این برنامه متوقف شده سینماگران خواستار ادامه پخش آن شده‌اند چون چنین برنامه‌هایی را نیاز سینمای ایران می‌دانند.

عبدالله علیخانی، تهیه‌کننده سینما در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما درباره برنامه «هفت» گفت: این برنامه در کل برنامه خوبی بود، اما گاهی در تحلیل مسائل سینما از افراد غیرمتخصص استفاده می‌کرد. به نظر من یک مجری متخصص و مهمانان آشنا با سینما می‌توانند به رشد این برنامه کمک زیادی کنند.

بهمن گودرزی، کارگردان سینما هم درباره برنامه هفت اظهار کرد: برنامه هفت با ساختار چالشی می‌تواند مخاطبان زیادی را جذب کند و حذف آن یک خلا در جامعه سینمایی محسوب می‌شود.

علی سرتیپی، تهیه‌کننده سینما نیز در این باره توضیح داد: هفت برنامه بسیار خوب و باکیفیتی بود و نمی‌دانم چرا این روزها روی آنتن نمی‌رود.

راما قویدل، کارگردان سینما معتقد است: هفت برنامه محترمی بود و بخوبی فضای سینما و فیلم‌ها را برای مخاطبانش ترسیم می‌کرد؛ امیدوارم پخش مجدد آن هر چه زودتر شروع شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها