75 نفر در چهارمین دوره شعر آفتابگردان‌ها

چهارمین دوره شعر آفتابگردان‌ها از پس فردا با حضور 12 نفر از استادان حوزه شعر، ده نفر از دبیران استانی انجمن‌های شهرستان ادب و همچنین چهره‌های جوان شعر انقلاب در مشهد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۲۲۰۷۹

به گزارش فارس، نشست خبری «اردوی شعری آفتابگردان‌ها» روز گذشته با حضور علی‌محمد مؤدب مدیرعامل مؤسسه شهرستان ادب، محمدمهدی سیار و میلاد عرفانپور برگزار شد.

مؤدب در این نشست گفت: شعر ستون خیمه هنرهای انقلاب است و انسان و جهانی که شعر ما مطرح می‌کند اگر دیگر هنرها نیز پیگیری کنند وضعیت آنها بهتر خواهد شد.

او افزود: ما در دورافتاده‌ترین نقاط کشور دارای استعدادهای قوی هستیم که کمتر دیده شده‌اند از همین رو از دقت و لطف رهبر انقلاب تشکر می‌کنم که فعالیت‌های ناچیز ما را دیده‌اند و ما باید شکرگزار این نگاه باشیم و با دقت و استمرار می‌توانیم آن را سپاسگزاری کنیم. البته باید پرسید که مدیران فرهنگی ما کجا هستند و آیا تاکنون اسم شهرستان ادب را شنیده‌اند و مانند شهرستان ادب در دیگر هنرها نیز وجود دارد. اما مدیران فرهنگی درگیر مباحثی غیر از مباحث حوزه فرهنگ هستند.

میلاد عرفانپور نیز در این نشست خبری گفت: در مؤسسه شهرستان ادب در تلاش هستیم که با بودجه موجود استعدادهای شعر امروز را پرورش دهیم و دوره‌های شعر آفتابگردان‌ها در همین مسیر طراحی شده است و در این چند سال که از برگزاری این دوره‌ها می‌گذرد شاهد رشد این دوره‌ها بوده‌ایم. رشد این دوره‌ها از آنجا مشهود است که در دیدار امسال شعرا با رهبر انقلاب، ایشان به آن اشاره کرده و بر ادامه آن تأکید کردند.

شاعر مجموعه «از آخر مجلس» گفت: دوره چهارم شعر آفتابگردان‌ها 13 تا 16 مرداد در مشهد مقدس برگزار خواهد شد و اعضای دوره چهارم شعر جهان انقلاب اسلامی در آن شرکت خواهند کرد.

عرفانپور گفت: 75 نفر در این دوره شرکت خواهند کرد که 20 نفر از آنها اعضای دوره تکمیلی آفتابگردان‌ها هستند که این اعضا شاخص‌ترین اعضای دوره‌های قبلی به شمار می‌روند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها