عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با انتقاد از رسانه‌های دولتی به دلیل اعتراض‌شان به پوسترهای شهرداری تهران درباره سفر فابیوس به تهران، گفت: این رسانه‌ها از کنار خون صدها انسان بی‌گناه آلوده شده به هموفیلی و ایدز به راحتی می‌گذرند.
کد خبر: ۸۲۱۵۷۳
رسانه‌های دولتی از کنار خون صدها انسان بی‌گناه براحتی می‌گذرند

محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به فضاسازی جدید و هجمه رسانه‌های حامی دولت علیه شهرداری تهران به دلیل طراحی پوستر در اعتراض به سفر فابیوس به ایران، اظهار داشت: باید از این افراد پرسید اگر فرزاندان خانواده یا نزدیکان این افراد همان زمان بر اثر خون‌های آلوده فرانسه به بیماری ایدز مبتلا می‌شدند باز هم سکوت می‌کردند و نسبت به انتقاد گروهی به سفر فابیوس به تهران معترض می‌شدند؟

به گزارش خبرگزاری فارس، وی با بیان اینکه اقدام شهرداری تهران در طراحی چنین پوسترهایی قابل تقدیر است، گفت:‌ نحوه برخورد رسانه‌های دولتی درباره پوسترهای شهرداری تهران جای تأسف دارد، رسانه‌های حامی دولت از کنار خون صدها انسان بی‌گناه آلوده شده به هموفیلی و ایدز به راحتی می‌گذرند و حتی نسبت به انتقادات به سفر فابیوس به تهران معترضند.

وی افزود: ما یک گلایه‌ای هم از آقای وزیر بهداشت داریم، وقتی از وزیر بهداشت درباره سفر فابیوس به تهران سؤال شد گفت که من مسئول سلامت مردم هستم و در بازی‌های سیاسی وارد نمی‌شوم.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: آیا سلامت مردم جزو مسائل مربوط به حوزه سیاسی است که آقای وزیر بهداشت اینگونه موضع‌گیری می‌کند؟! وظیفه وزیر بهداشت این بود که نسبت به سفر فابیوس به تهران حداقل موضع‌گیری در راستای سلامت مردم انجام می‌داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
i
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
۰
۰
خون های آلوده یه اشتباه بوده ولی شما با كینه و بغضی كه تو دل داری به میلیونها نفر از هموطنانت داری آسیب میزنی. ما خواستار روابط اقتصادی با همه دنیا هستیم و خودمون رو تو گذشته محبوس نكردیم شما هم از مخالفان دولت هستی كه اینطوری حرف میزنی و این اعتراضت جنبه سیاسی داره و دلت برای مردم نسوخته. اگه دلت برای مردم میسوخت با این شعارهای پر از نفرت و خصمانه این همه كشورت رو تو انزوا نمی بردی. اگه بدی ها رو فراموش نمی كنید چرا با عراق این همه صمیمی شدین مگه هشت سال با ما جنگ نكرد؟ چرا با روسیه اینقدر مخالفت نمی كنید مگه طی چند معاهده كلی از خاك ما رو نگرفت؟ چه دلیلی داری كه شخص فابیوس در اون اشتباه دست داشته؟ حتی اگه خود اون هم مقصر بوده باشه همون اندازه مسئولان كشور خودمون هم مقصر هستن كه كنترل های لازم رو روی اون خون ها انجام ندادن چرا به اونها اعتراض نمی كنید؟ اگه فابیوس به صدها نفر ظلم كرد در كشور خودمون با سهل انگاری مسئولان نسبت به اختلاس گران به میلیون ها نفر ظلم میش ! فشار تحریم ها روی ماست نه شما نمایندگان مجلس با حقوقهای حداقل ده میلیونی . اگه من هم ماهی ده میلیون میگرفتم میگفتم این تحریم ها كاغذپاره ای بیش نیست !!
ddddd
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
۰
۰
هموفیلی بیماری ارثی است نه تزریقی اقای نماینده ولی خون یا فاكنور تزریقی می تونه الوده باشه كی اون خون یا فاكتور رو وارد كرده اخه مگه 80 میلیون ادم نداریم تو این مملكت كه خون وارد می كنید جای خنده نهنه گریه داره نماینده ....
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها