با تصویب یک طرح انجام می‌شود

تولید 250 سریال «الف» طی 5 سال در تلویزیون

معاون امور مجلس و استان های رسانه ملی خبر داد:

گسترش روز افزون پوشش دیجیتال در کشور

معاون امور مجلس واستان های رسانه ملی گفت: پوشش دیجیتال در کشور به 87 درصد رسیده است.
کد خبر: ۸۲۱۵۳۶
گسترش روز افزون پوشش دیجیتال در کشور

حجت الاسلام والمسلمین سید رمضان موسوی مقدم گفت: این پوشش دیجیتال فراتر از برنامه تعیین شده است که نشان می دهد همکاران تلاشگر رسانه ملی با خلاقیت و تلاش شبانه‎روزی خود همه تحریم‎ها را کنار می گذارند.

وی که در مراسم افتتاح چند طرح عمرانی و فنی در مرکز صدا و سیما در زنجان سخن می گفت، افزود: افق ترسیم شده برای پوشش دیجیتال تا سال 93 تنها مراکزاستان‌ها بود، اما اکنون شاهد این هستیم که این هدف درهمه شهرستان‌ها تحقق می یابد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون امور مجلس و استان‎های رسانه ملی به رسالت اصلی و تاثیرگذار صداوسیما هم اشاره کرد و گفت: با وجود اینکه در دو دهه گذشته تحریم‎های رسانه‌ای و برنامه‎سازی علیه انقلاب اسلامی به اندازه 70 برابر دوران جنگ سرد تخمین زده شده، اما پیشرفت رسانه ملی بویژه دربحث فنی بسیار شاخص بوده است.

معاون امور مجلس و استان‎های صداوسیما گفت: اگرچه دشمنی‎ها در سال‌های گذشته علیه انقلاب اسلامی زیاد بود، از فناوری‎های روز عقب نمانده‎ایم و حتی در برخی موارد فراتر از کشورهایی که دارای امکانات فراوان توسعه هستند قدم برداشته ایم.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی مقدم افزود: این موفقیت‎های رسانه‎ای و استفاده از تجهیزات و فرستنده‎های ساخت داخل، حکایت از عمل به فرمایش رهبری است که فرمودند:«به خویشتن خویش برگردیم».

وی به کمرنگ شدن معنویات و مسائل اخلاقی درجامعه و رسانه‎های بین المللی اشاره کرد و گفت: ما باید ساخت برنامه‎های اخلاق محور و خانواده محور را که در رسانه‌های دنیا فراموش شده است در اولویت قرار دهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها